گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

725- آخرین حرف پائیز 93!

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

  کلاس دف دارم عصر. 

  اگه بدونید چقدر حوصله ندارم برم!

  اصلا پشیمون شدم از ثبت نام تو کلاس. 

  ولی خب هوسم نشست سر جاش دیگه! هی میخواستم ببینم دف چجوریه که دیدم! 


  فردا صبح هم که سه تار دارم! 


  برای آخر این هفته یک برنامه ریزی توپ کرده بودم، قرار بود برم جشن عقد امیدجان! یادتونه که!! 

   بنده خدا شانس ندارند. 

   تا میرن جشن بگیرن، یکی میمیره! 


  تا الان سه بار جشنشون عقب افتاده. 

  من تا دیشب داشتم به لباس جدیدی که خریده بودم برای جشن امید فکر میکردم و اینکه موهام رو      چه مدلی درست کنم که به لباسم بیاد!!! ولی فوت ناگهانی عمو بزرگه باعث شد که جشن عقدشون کلا لغو بشه و احتمالا بره تااااا عروسی! 


بهش اسمس دادم امید جان، قربونت بیخیال این جشن شو تا کل فامیل رو به کشتن ندادی!!!! :))))


 خلاصه که الان باید یه برنامه دیگه بریزم برای آخر هفته م. 

 فردا شب که جشن تولد دعوتم. اصلا هم حسش نیست. 

 ولی نمیشه نرفت! یجورایی میزبان هم هستیم مثلا!! 


  آخر هفته اگه بتونم مقالمو که ماههاست تو لیست ویرایشه تکمیل کنم و

  هفته بعد بدم به نشریه برای داوری. 

 انشالله تعالی. 


  آخر هفته خوبی داشته باشید. 


  فردا پنج شنبه، به یاد درگذشتگانمون باشیم.. 

 حتی شده با یه صلوات .. حتی شده با یه یاد خوب .. 


  روز خوش


  • فریba

نظرات  (۲)

یا خدا! بازم عقب افتااااااد؟!!! البته خدا رحمت کنه عمو بزرگ رو ...

پاسخ:
بلی! 
برای بار سوم! 

بله! خدا بیامرزدش! 
لابد یه حکمتی هست دیگه...! 
والا!


منم فاطمه رو دیدم :))) بش گفتم : بدجور خورده تو برجکت هاااا !!!
هیچی دیگه وسط عزا (عذا ، ازا ، عضا ، اعظا ! ..) از خنده ریسه میرفت :)))
پاسخ:
بایدم بخنده! 
داره یکی یکی فامیل رو میفرسته اون دنیا. 
به فامیل هم رحم نداره تازه، رفته سراغ همسایه ها هم!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند