گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

726- فقیرررررم!

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ
سلامعلیکم 
صبح همگی بخیر!

آقا خانوووم 
به من کمک کنید! 
تروخخخداااااا

قضیه از این قراره که کارت بانک دم دستی من که در اصل همین کارت همیشگی من هست و کارتای سایر بانکها (اعم از پارسیان، ملی، ملت، سامان و ...) حکم کارتهای تزئینی و کلاس کاری کیف من رو دارند، تاریخ انقضاش تا پایان مهر بود و من بیخبر از همه جا (البته همچین بیخبر هم نبودم، هر دفعه میرفتم خودپرداز هی پیام میداد اعتبار کارتت رو به اتمامه! برو تمدیدش کن، منم میگفتم حالا کو تا آخر مهر!!!!)

خلاصه اینکه امروز صبح که میخواستم بیام، دست کردم تو کیفم دیدم به جز چند تا سکه 200 و 500 که سرجمع میشد 1250 تومن، پولی در کیف ندارم! 

رفتم عابر پول بگیرم، تا کارتم رو زدم، فورا تف کرد بیرون و گفت کارتت اعتبارش تموم شده بدبخت! برو کارت جدید بگیر. 

از خونه تا دانشگاه رو به مدد بی آر تی و اتوبوس واحد اومدم و شانس اوردم کارت بلیطم اعتبار داشت و اینکه بی ار تی و اتوبوس واحد سریع اومد و من خیلی معطل نشدم!

و مجددا شانس اوردم بانک صادر کننده کارت همون بانک توی دانشگاهه، رفتم درخواست کارت جدید دادم،  فورا کارت رو برام صادر کرد منم خوشحال که الان پولدار میشم، دیدم میگه: کارتت صادر شده ولی باید مسئولش بیاد بهت تحویل بده! ایشون الان نیست!!

میگم حداقل شماره کارت جدیدم رو بدین من برم یکم کارامو اینترنتی انجام بدم، گفت اونم مسئولش نیست الانم یکم سرمون شلوغه نمیتونیم برات انجام بدیم! برو ظهر بیا! 

میگم پس حداقل یه کم پول به من بدین من برم غذا بخورم! سه روزه هیچی نخوردم، بچه هام گشنه ن....!

خلاصه که اینجوریاست که من الان کلا 1250 تومن پول تو کیفم دارم. 

موبایلمم یکطرفه است! قبضش رو هم تا وقتی کارتم به دستم نرسه نمیتونم پرداخت کنم. اجاره خونه رو هم پرداخت نکردم! 
باید برم بیمارستان وقت دکتر دارم (نگران نباشید، چیز مهمی نیست)، دفترچه م رو هم جا گذاشتم! پول هم که ندارم! 

چیکاااااااار کنم!؟
 

علیلم... 
فقیرمم..
کمک کن... 
نمیرررمم...



پی نوشت:

از این اتفاق دو تا درس بزرگ گرفتم :
اول اینکه کارتم رو قبل ار باطل شدن برم تمدید کنم. 
دوم اینکه همه پولم رو تو یه کارت نگه ندارم!

  • فریba

نظرات  (۴)

این پست چجوری گذاشتی خانم فقیر ؟
پاسخ:
یکی داشت رد میشد دید من فقیرم و علیلم، 
اجازه داد از اینترنتش استفاده کنم!!!


وای چه بـــــــــــــــــــد. منم یه بار به این روز افتادم ...

بچه هام گشنه ن، عـــــــــــــالی بود :-)

پاسخ:
خب پس درک میکنی که الان چه وضعیتی داااااااارم!

پس کمککککککککک کنننننننننننن... نمیررررررممممممم....


هنوز فقر گریبانتو گرفته؟!
پاسخ:
چجوووووووووورم!


سلااام فریبا من کامنت می ذارم نمیدونم بهت می رسه یا نه آخه با گوشیم می ذارم!!@ 
قربونت 😘😘😘😘😘
پاسخ:
سلاااااام 

میرسه ه
میرسه ه ه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند