گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

728 - Salary

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

نظرتون چیه از این به بعد عنوان پستها رو انگلیسی بنویسم!؟ 

خوبه ها!

کم کم شروع میکنم خود پستها رو هم انگلیسی نوشتن! 



عرضم به حضورتون که قراره با یک ماه و 10 روز تاخیر، امروز بهم حقوقم رو بدن! البته این حقوق من ماجراهایی داره برای خودش که یه کتاب برای نوشتنش کمه! 

ترجیح میدم چیزی در موردش نگم چون اگه بگم به عاقل بودن من شک خواهید کرد!


الان دارم فکر میکنم برای خرج کردنش! میونید که کلا پول تو دست من نمیمونه مگر به کسی بدهکار باشم! 

 الان دارم به این فکر میکنم پولم رو چیکار کنم!

طلا بخرم؟؟

S5 بخرم؟ 

دوربین بخرم؟


مبلغش خیلی زیاد نیست ها! 

همین حدودای خرید این وسایلی هست که گفتم.


واتز یور ایدیا!؟ 

  • فریba

نظرات  (۴)

پس انداز کن تا خودت تصمیم بگیری چی بخری و چی لازم داری!
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند!
http://hegzaco.com
پاسخ:
اول و آخرش که خب خودم قراره تصمیم بگیرم چی بخرم! 
ولی گفتم از نظرات دوستان هم میشه بهره مند شد. 
ولی الان به نظر خودم بهترین گزینه خرید طلاست. هم خرید کردم هم پس انداز کردم!
چون اصولا تو وجود من چیزی به اسم پس انداز وجود نداره! :))
پس انداز تو این مملکت که هر روز چیزا گروون میشن و پووول کم ارزش تر البته بستگی به علایق خودت داره من به جااای تو بودم اول گوشی ، بعد طلا  گوشی خوب که دوربینشم خوب باشه
پاسخ:
البته که نباید پول رو خشک و خالی پس انداز کرد. 
من تصمیم گرفتم اول طلا بخرم،
بعد اون دوربین 1.700 یه! 
بعدش گوشی 1.5 یه! 

!!!!!!!!


گوشی 1/5 یه مدلش چیه؟ گوشی خوبیه که اینقدر عاشقش شدی؟ اگه خیلی خوبه بگو منم گوشی ضایعمو بیخیالش شم و برم بخرم؟!
پاسخ:
ُS5 سامسونگ. 
عاشقش نیستم که! همینطوری میگم! 

عمرا من یک و نیم پول گوشی بدم. 
همینی که الان دستمه رو نتونستم درست نگهش دارم! چه برسه به اون!


چقدرررررررررر پولداری تو؟!
ماهی 1 میلیون نیم حقوق میگیری؟!!!!
پاسخ:
من؟؟؟؟
ماااهی؟؟؟؟
چقدرررر؟؟؟
چند تا صفر داره این عدد که گفتی!؟؟؟؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند