گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

731 - آپ فون!

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

تو جلسه نشسته بودم، 

ضمن اینکه گوش میدادم و یادداشت برمیداشتم، 

سعی میکردم از طریق گوشی یه پست تو وبلاگ بذارم! 

مگه میشد! 

جدای از اینکه اینترنت مدام قطع و وصل میشد، 

چشم منم درومد از بس به این گوشی نگاه کردم و انگشتام تو موبایل فرو رفت از بس تایپ کردم

ولی مگه میشد! غلط غولوط. رفتم یه ب بنویسم نوشته شد ببببببببببببببببببببببببب! 

این بود که بیخیالش شدم! 

همین!


  • فریba

نظرات  (۲)

آپ فون :-)))
خدای من چقدر ســــــــــــخت !! مجبوری مگه دختر؟!
پاسخ:
عنوان رو حال کردی. 

همینطوری میخواستم ببینم میشه یا نمیشه! 
من هنوز تو کف عنوانتم😨😨😨😨😨
پاسخ:
اینجوریاس دیگه!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند