گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

737- Profile Pic!!

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

یک عالمه کار اداری عقب مونده داشتم و دارم. 

تو تهران فرصت نمیکردم برم دنبالش. 

مثلا میخواستم این دو روز که اومدم خونه برم راست و ریستش کنم که خب همه ش به حضور در مراسم ختم و عزاداری گذشت. 

امروز بالاخره طلسم یکیش شکست و من تونستم برم بعد یکسال و نیم تاخیر، گواهینامه م رو تمدید کنم!

دیشب ساعت 8:30 یادم افتاد عکس ندارم. زنگ زدم عکاسی خانوادگی گفتم آقا من دختر فلانی ام هستی بیام عکس بگیرم؟ میپرسه برای چی زنگ میزنی وقت میگیری!؟ خب پاشو بیا دیگه میخوام برم!!!

حالا من وایسادم جلو اینه که با روسری عکس بگیرم یا با مقنعه!!! 

هی اینو سرم میکردم هی اون رو میبستم! آخر تسلیم شدم و گفتم نکنه گیر بدن چرا با روسری گرفتی و اینا. برای همین مقنعه سرم کردم و د بدو عکاسی. 

تو مدت زمانی که داشت روی عکسم کار میکرد مخ من رو خورد! از بس پرسید کجایی، چیکار میکنی، به به عجب رشته ای عجب کاری، عجب سری عجب دمی عجب پایی! هی تعریف از بابا و مامان و خواهرا و برادرا و خلاصه! کلا آدم خوش زبون و خوش برخوردیه. آدم خوشش میاد بشینه باهاش حرف بزنه. مخصوصا اینکه حوصله ش شد و حسابی روی عکسم کار کرد.

انصافا عکس خوبی ازم گرفت هااا. مخصوصا سیاه و سفیدش خیلی عالی شد. حالا میذارم ببینند دوستان.

به قول داداشم یه ربان مشکی کنارش کم داره! مثل عکس متوفیان میمونه!!!! :)))

حالا فحش ندید اگه بگم دیشب داشتم به این فکر میکردم من اگه بمیرم، خب هیچ عکسی ندارم که سر قبرم بذارن و هی دست به دست کنن گریه کنند! همه عکسها پرسنلیه یا بی حجابیه و با کلی ادا و اطوار! تصور کن از ناچاری بیان یکی از عکسهای دانشگاه یا خانوادگی رو کلیپ کنند بزرگ کنند بیارن سر مزارم، تو این عکسها یا چشام رو چپ کردم یا زبون دراوردم یا هفت هشت تا شاخ رو سرمه یا نیشم تا بنا گوش بازه!

اونوقت مردم نمیگن دختر حاجی دیوونه بود بنده خدا! یه چیزی بود تا الان بی شوهر مونده بود!!!!! لابد بعدشم میگن تهران تو اسایشگاه روانی بوده این مدت دروغ میگن شاغل بوده!!!!

به خدا! میگن! :)))))))))))))

برای همین تصمیم گرفتم به زودی برم یه عکس مهندسی خیلی شیک و مجلسی بگیرم برای چنین وقتایی! 

مرگه دیگه یهو برسه که من وقت نمیکنم برم عکس بگیرم. 


راستی یه چیز دیگه!

میخوام برم یه عکس خوشگللل بگیرم برای گذرنامه م. کسی گذرنامه گرفته اینجا بدونم لازمه حتما مقنعه باید باشه؟ یا تنها حجاب کافیه؟ 

مثلا من روسری کرم قهوه ای بپوشم با مانتو قهوه ای! میشه؟ 

اگه خوشگل دربیاد میشه همون رو سر قبرم هم بذارن! :))))

 


 

  • فریba

نظرات  (۴)

منم که گواهیناممو دزد برد مجبور شدم درخواست گواهینامه جدید بدم ، رفتم عکس بگیرم خانمه میگه برا چی میخواین؟ میگم گواهی نامه! میگه اوووووووو آرایشتون خیلی زیاده تازه ریشه موهاتونم پیداست ! حتــــــــــما گیر میدن همه رو پاک کنین و آماده شین تا عکس بگیرم....
 وقتی رفتم که عکس و تحویل بگیرم دیدم یه پیشونی واسه من ساخته عین تخم مرغ خیلی ضایع بود میگم این چیه؟ میگه ریشه موهاتون پیدا بود مجبور شدم رنگ کرم بزنم جای موهاتون! گفتم عیبی نداره راست میگه شاید گیر بدن! رفتم پلیس +10 اصلا نگاه به عکسم نکرد ببینه مرده یا زن!!!
پاسخ:
دقیقاااا
منم دیشب تا گفتم برای گواهینامه و گذرنامه عکاسه گیراش شروع شد!! تازه همه ش هم میگفت مقنعه ت رو بکش پائین. تا لب دماغم مقنعه م رو اوردم پائین تا ول کرد!!! اخرش هم چندتا عکس مختلف گرفتم و یکیش رو پرینت گرفت اونم عکسی که خودم انتخاب کردم، هی هم میگفت این عکست رو ممکنه قبول نکنند!!!! 
منم نگران بودم بگه عکست چرا سه رخه و تمام رخ نیست! یا چرا ارایش داری و ...
ولی دریغ از یه نگاه!!! 
چون دست اخر عکس رو اسکن میکنند و سیاه و سفید میزنن رو گواهینامه هر چی هم هر شکلی باشی یه شکل دیگه میشی اصن!


میگم اون تو اون عکسی که واسه گذرنامه ات میخواهی  با لاک چه رنگی میخوای ست کنی! سوال بود دیگه واسم پیش اومد
پاسخ:
عاخ عاخ 

اصن به این قسمت قضیه فکر نکرده بودممممممم

لاک مسی خوبه!؟ 

یا نقره ای؟

یا صورتی جیغ که تناژ رنگ متفاوت ایجاد کنه! 

وای استرس گرفتممممممم...


آخه چی بگم به شما با این تعریف کردناتون ... کلی خندیدم:)
پاسخ:
:)))

یاد پیشونی تخم مرغی نوشین میفتم ... :))))


فریبا مردمم نگن من میگم که مخت تاب داره با این فکر و خیالات!!!
پاسخ:
فکره دیگه!
میزنه به سر آدم. 

من خیلی به عکس مراسم ختمم فکر میکنم که یه عکس همچین سوزناک باشه!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند