گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

742 - روز میلاد من..

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ق.ظ

بازم 19 آبان رسید و 

گوگل برای من جشن گرفت!

اینم تصویری که سال قبل برای من گذاشت. نکرد حداقل کیک رو عوض کنه! از پارسال تا حالا گذاشته تو یخچال همینو!! 

والا.


و ممنون از دوستان خوبم:

تبریک دیروزی ها:

فاطمه 

حمیده 

خانوم همسایه

هاجر


امروزی ها:

نوشین ------ ساعت 00:02

گوگل! ------ احتمالا همون حوالی نوشین تصویرش رو عوض کرده ولی خب من ساعت 8:43 دیدم!

هانا: ساعت 9:27

زهرا: ساعت 9:42

مصی: ساعت 11:43

راضیه: ساعت 14:02

عطیه: 




  • فریba

نظرات  (۲)

اونایی که قبل از ساعت 12 نیمه شب تبریک گفتند حساب نیست...
پاسخ:
:)))

راست میگی 
باید تفکیک کنم!!


تفلدتون مبااارک ❤❤❤❤❤
البته با یه روز تاخیر😜
پاسخ:
متشکرررررررررررررررررررم م م
دیر و زود نداره! 
همینکه تبریکت نسوخت خیلیه! :))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند