گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

743 - هدیه

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

من همیشه سعی میکنم به خودم به مناسبتهای مختلف هدیه بدم. 

حس خیلی خوبیه.

شده یه لیوان ذرت مکزیکی. 

یه بستنی مگنوم مغز دار!

یا یه گل سر.

یا حتی لاک!

تو این هفته هم میخوام به مناسبت بیست و اندمین سالگرد تولدم برم برای خودم کادو بخرم!

ولی ایندفعه یه کادوی درست و حسابی!


ولی موندم چی بگیرم. 


طلا هم که دوباره رفت بالا!


پیشنهادتون چیه!؟



  • فریba

نظرات  (۲)

به نظر من ببین همین الان دلت چی میخواد همون و برو بخر
پاسخ:
الان!؟
دلم یه چیزی میخواد که خریدنی نیست! 


واسه خودت یه کارت پستال تبریک بخر 
پاسخ:
همین!؟؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند