گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

756- تور استانبول!

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

دیدنی های استانبول


راهنمای گشت و گذار در استانبول


[آیکن فریبا در حال برنامه ریزی برای سفر به ترکیه ! البته در آینده ای نه چندان نزدیک!!!]




  • فریba

نظرات  (۸)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    چه تناسبی!
    انشالله استانبول خواستیم خونه بخریم خدمت میرسیم! :)
    ممنون بابت مطالب خوبتون
    پاسخ:
    قابل نداشت. :)


    من عاشق گشت و گذارم...اونم اینکه آدم با پول خودش بره اونم مجردی و با دوستا یه لطف دیگه ای داره....دیدی با چه ترفندی خودمو آویزونت کردم
    پاسخ:
    دقیقا،
    تا اسیر شوهر و بچه نشدیم باید بریم بگردیم.

    خودت رو اویزون هم نمیکردی من به زور میبردمت! مگه دست خودته!! 

    به شرطی که بچه با خودت نیاری!!!!!!


    گیر دادی به ترکا؟؟!!
    پاسخ:
    هوم!؟
    خب من آهنگ ترکی خیلی دوست دارم،
    و ترکیه رو هم خیلی دوست دارم!!!



    حالا تو بگو استانبول من که میدونم میری آنتالیا!!!!
    رفتی خارج یه چندتا عکس بگیر ببینیم چه شلکیه !!!!
    پاسخ:
    استانبول و آنتالیا چه فرقی با هم دارند!؟


    فرق میکنن عزیزم به جان خودم نمیبرنت آنتالیا، اگه میخوای بری اونجا برو حتما بپرس اخخه تور استانبول با آنتالیا فرق میکنه
    پاسخ:
    نگرفتی!! 

    میگم چه فرقی میکنه من برم استانبول یا انتالیا!؟


    بیا خصوصی بهت بگم😂😂😂😂
    پاسخ:
    باشه!
    بذار شلوارمو بپوشم. 


    همکارم استامبولو مثل کف دست بلده... هتل، مکان های دیدنی، مراکز خرید و... رو بهم گفت و الانم داره بهم یه سری اصطلاحات ترکی رو یاد میده... فقط یه 5 شنبه وقت بذار بریم دنبال پاسپورتمون

    پاسخ:
    من که پاسپورتم تا اخر دی حاضره!
    تو برو زودتر اقدام کن!!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند