گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

758 - my vaio

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

ویندوز اوررررررجیناااااااااال لپتاپمو بعد 4 سال عوض کردم! 

از سال 89 تا الان لپتاپ من همین ویندوز روش نصب بود!

خدایی لپتاپم تو این مدت آخ نگفت! اصن یه وضعی (البته به جز یه مورد که هاردش سوخت که اونم تقصیر خودم بود!)

ولی به هر جهت تمام مشکلات مربوط به ویندوز رو خودش رتق و فتق میکرد. هر چی هم میخواستم اصلش رو بهم میداد. من جمله آنتی ویروس!

ولی یه مشکل اساسی که داشت این بود که بیشتر از یه پاریشن 60 گیگی نمیذاشت بسازی. در کل اجازه میداد 4 تا پارتیش داشته باشی رو هاردت، که دو تاش رو خود ویندوز پیش فرض میساخت برای ریکاوری و اینا. میموند دو تا پارتیشن سهم تو! که برای من داشتن یه درایو 60 گیگی خیلی سخت بود و مجبور بودم هر چی دارم ندارم بریزم رو C. 

به هر جهت، 

به علت مشکلات عدیده ای که این مدت پیش اومده بود و سرعت لپتاپم رو خیلی اورده بود پائین و یک عالمه نرم افزاری که روی سیستم من نصب بود و خیلیاش دیگه حذف هم نمیشد، دل زدم به دریا و از ویندوزم خداحافظی کردم. 

الان همه چی خیلی عالیه! 

ولی یه مشکلی که دارم اینه که ویندوز اصلیم یه عالمه برنامه ریز ریز کاربردی مخصوص لپتاپ خودم داشت. که الان نداره! 

الان نمیدونم چطوری اون برنامه ها رو بیارم. 

یه برنامه کاربردی خیلی مهمش QWA بود، Quick Web Access!  یه برنامه بسیار مفید که بدون نیاز به روشن کردن لپتاپ و بالا اومدن ویندوز، با یه دکمه صفحه اینترنت برات باز میشد و میتونستی در مواقع ضروری که خیلی به نت احتیاج داری ازش استفاده کنی. 


مگه برم تو سایت سونی و مدل لپتاپم رو سرچ کنم شاید جواب داد!


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند