گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

764- بهترین تفریح!

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

بهترین تفریح برای شما چیه؟

چه چیزی شما رو خیلی آروم میکنه و خستگی رو از تنتون در میاره؟ 

یه مدت که خیلی کسل و نیمه افسرده اید، چه چیزی شما رو از این حالت در میاره!


برای من خوردن  خوراکی های مورد علاقه م (مثل سیب زمینی با پنیر فراوان، ذرت مکزیکی، تمر هندی، پفک حتی!! بستنی پاندا شکلات تلخ) و خرید کردن! دو عنصر خیلی مهم هستند که به من روحیه میدن!


هر وقت حس رخوت و بی حوصلگی بهم دست میده، هر کدوم از این موارد بالا کلی میتونه حال من رو عوض کنه. 


شما چطور؟!

 



  • فریba

نظرات  (۳)

با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب بسیار جالب و زیبایی بود . خوشحال میشم به سایته منم سری بزنی
با تشکر
پاسخ:
باشه!
  • مهـــ شین
  • هر کی ندونی فکر میکنه چه دختر چاقالویی هستی :-)))) من اگه خیلی بی حوصله باشم، اگر دلیل خاصی داشته باشه مثلا اگه از دست کسی ناراحت باشم خوب نمیشم مگر اینکه باهاش حرف بزنم و کااااامل خودمو خالی کنم :-) ولی اگر بی دلیل باشه با خرید مخصوصا خرید لباس و آرایش کردن یکم حالم بهتر میشه .مخصوصا اگه چیزای خوشگلی بخرم :-)
    پاسخ:
    هسسم دیگه! با 48 کیلو وزن! :))

    خرید چیزای خوشگلی که ممکنه هیوقت به کار آدم هم نیاد، خیلی خوبه!! :))
    به من یه روز بارونی و نشستن زیر پتو و خوردن یه چایی یا شیر داغ با یه تیکه شکلات کاکائویی خوشمزه، خرید رفتن، دورهمی های دوستانه خیلی روحیه میده
    پاسخ:
    همین!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند