گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

765 - همسایه پائینی

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ

دیشب رفتم در خونه همسایه پائینی (همون پسر مجرده!)

زنگ زدم،

در رو باز کرده، از پشت در کله کشیده بیرون که بله بفرمائید! 

با خودم گفتم واا! این چرا اینجوری در رو باز کرده! 

ولی وقتی رفت آشپزخونه برگرده، متوجه شدم شلوار پاش نیست و فقط شلوارک داره (در واقع همون شورت مامان دوز!!!) 

به زور جلو خندم رو نگه داشتم. 

خواستم بهش بگم آخه فوق لیسانس مملکت، از چشمی در نگاه کن ببین کی پشت دره! بعد که دیدی یه خانومه، یه زحمت بکش یه شلوار بپوش. که هم به اونی که پشت در وایستاده احترام بذاری و هم خودت آبروت نره و به سختی نیفتی و مجبور نشی عین غااااز کله بکشی ببینی چه خبره!!!

والا!


  • فریba

نظرات  (۲)

  • مهـــ شین
  • اینا اصلا مهم نیست! مهم اینه که تو اون وقت شب در خونه پسر مجرد شلوارکی چیکار میکردی؟ نه میخوام بدونم دقیقا چیکار میکردی؟
    پاسخ:
    هوم!؟
    خب کار داشتم دیگه! 
    کـــــــــــاااار! :)))


    میبینی همه کاراش به پسر طبقه پایینی ختم میشه. والا!!!من هنوز موفق نشدم روی ماهشو ببینم
    پاسخ:
    کدوم کارا! 
    اصلا من کار داشتم با این تا حالا!؟ 

    شایعه همینطوری درست میشه دیگه!! 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند