گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

774 - هفته پژوهش.

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۸ ب.ظ

و باز هم آذر ماه 

و باز هم هفته پژوهش 

و باز هم مصوبه ای مبنی بر حضور حتمی ما در نمایشگاه هفته پژوهش. 

و باز هم من و فقط من و باز هم و فقط من و یک نمایشگاه و یک حجم کار وسییییییع! 


ولی خب من اونقدر به این هفته پژوهش علاقه دارم که حاضرم 24 ساعت شبانه روز برای انجام کارای این نمایشگاه وقت بذارم!

این دفعه دستم برای انجام کار بازتره و البته نیروی کمکی هم دارم. ندارم!!!


خیلییییییییییی کار دارم! خیلییییییییی!




  • فریba

نظرات  (۳)

کمک نمیخوای؟
پاسخ:
اگر باشه 
استقبال میکنم!


سلامی دوباره
اخییییش هفته پژوهش چقدر دلم واسه دگران دانشجویی تنگ شد الان استاد شدیم این چیزا یادمون رفته
پاسخ:
حالا کلاس استادی برای من میذاری! 
سال اولی!!


  • مهـــ شین
  • برو به کارات برس دیـــــــــــره! اینجا چیکار میکنیییییییییی
    پاسخ:
    میرسم حالا!

    یه دقه هم من بخوام استراحت کنم تو نذار!!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند