گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

779 - برنامه آخر هفته

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

افتتاح نمایشگاه به روز یکشنبه موکول شد. 

و این یعنی من یک روز بیشتر وقت دارم کارها رو آماده کنم. 

دو تا از گروه ها به یاری من شتافتند و دو تا پوستر تر و تمیز تحویلم دادند. 

ولی طراحی استند و کارت و 4 تا پوستر دیگه با خودمه. کمابیش ادماده است ولی نمیتونم بگم کامل. ریزه کاری زیاد داره. خیلی زیاد. کاش حداقل یکی از این بچه ها به من کمک کرد. تو روح همشون!

چقدر بده که کل مسئولیت نمایشگاه رو به من واگذار کردند، امروز هم که من رو رسما به وزارت معرفی کردند، پس فردا هر اتفاقی بیفته و کم و زیاد من باید جواب بدم. 


ذهنم درگیر و خسته ست. 

شدیدا به یه ادم خلاق برای طراحی نیازمندم که شکر خدا نیست کسی!!


نسبت به دیروز استرس و نگرانیم کمتر شده ولی هنوز فکرم درگیره!

چقدر بده انتظار.. چقدر بده.. 


چقدر بده رعایت یکسری ادابی که بهشون اعتقاد نداری! 


چقدر بده تحمل این روزها! 




اینم یه آهنگ ناز از دلکش (امید جانم ز سفر باز آمد) تقدیم به همه شما خوبان. 

آخر هفته خوبی داشته باشید. 

من رو هم خیلی دعا کنید!!


  • فریba

نظرات  (۲)

  • مهـــ شین
  • کاش یه تفریح درست حسابی واسه خودت در نظر میگرفتی بابا. خیلی داری به خودت سخت میگیری یکم به فکر خودتم باش.مرسی از اهنگ :-*
    امیدوارم نمایشگاه امسال خیلی خوب برگزار بشه و خستگیش تو تنتوم نمونه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند