گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

781- واااااای بر!!

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

خدا نگذره از اونی که به من گفت وایبر رو نصب کن!! 

خدا نگذره ه ه


زندگی برای من نذاشته! چشام درومد از بس به مانیتور گوشیم زل زدم!


ولی انصافا خیلی باحاله. من که همش میخندم. 

دخترای لیسانسمون یه گروه دارند که منم به تازگی عضو شدم، یعنی باید ما دخترا رو بذاری یه ور، حرفهایی که تو وایبر میزنیم هم بذارید یه ور، ببینید اصلا با هم جور در میان!!


اصلا قابل باور نیست این جملات و این شخصیت ها! 

:)))))


مخصوصا اون راضیه ور پریده رو!



  • فریba

نظرات  (۴)

  • امین کوهرو
  • سلام علیکم. خدا قوت.
    آیا میدونین کدوم کشور چای رو به ایران آورد؟! تو دوره قاجار، انگلیسی ها این چای رو وارد کشورمون کردن.
    در یکی از نامه هایی که به دربار قاجار نوشته شده است آمده: «چرا می خواهید گیاهی را در ایران رواج دهید که حتی الاغ ها از نزدیک شدن به مزارع آن خودداری می کنند! چای مولد سودا در بدن و سودا مقدمه سرطان است!»
    اگه دنبال جایگزین مناسبی برای چای سیاه، سبز و... هستید، "دمنوش سیب"  رو به شما پیشنهاد میکنیم. این دمنوش علاوه بر عطر و بوی خاصش، خواص بیشماری نیز دارد. کافیست فقط امتحان کنید...
    در "نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی حاتم" منتظر حضورتان هستیم.
    یـ علی مدد ـا
    ور نپرممممممم
    پاسخ:
    :)))
    :*
    خیلی خوبه وایبر. در لحظه میشه ازحالت خبر بدی، عکس بدی و...انگار آدمارو دور هم جمع کرده البته من حوصلم کمه برایکار با گوشی و کامپیوتر
    پاسخ:
    منم روزای اول براک جذابیت داشت. الان حوصله ش رو ندارم!

    سلام بر فریبای عزیز و پر هیجان
    یادم میاد سال 87 یه وبلاگ داشتی و من اونو دیدم و منم رفتم برا خودم یه وبلاگ زدم. این از این .
    امروز بجای کار کردن داشتم مطالبت رو میخوندم. خیلی برام جالب بود این همه شور این همه هیجان این همه خاطره و اتفاق. هرچی تلاش کردم از تو نوشته هات بفهمم اان چه کاره ای دقیق نفهمیدم. خلاصه لابه لای نوشته هایت کاملا وجود داشتی . تک تک واژه هایت برام اشنا بود و تو را برام مجسم میکرد. 
    یادمه موقع لیسانس تو هلال احمر دانشگاه بودی ظاهرا همچنان اون فعالیتت رو نیز ادامه میدی
    خیلی دوس دارم ببینمت.لیلا جعفری 
    پاسخ:
    وااااااوووو 
    لیلااااااااااااااا 
    چطوری تو!
    تو از کجا اینجا رو پیدا کردی!؟
    فکر کنم خودم اتفاقی اومدم وبلاگت اگه یادم نرفته باشه!!! 

    ممنون از این کامنت زیبا و این همه حس خوب که به من منتقل کردی. منم هنوز به یاد لهجه زیبای کاشونی تو با اون لبخند همیشه بر لبت هستم...!

    والا خودم هم بعد این همه سال هنوز نفهمیدم چه کاره هستم، تو میخوای از وبلاگم بفهمی!!!؟ :)))

    هلال احمر رو بوسیدم گذاشتم کنار لیلا جان... 

    منم بسیار دلتنگ بچه های فرخ هستم و مشتاق دیدار! 

    من تهران و همچنان در همان دانشگاه!!! تو کوجای!؟ کاشووو!؟؟ 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند