گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

782- عاقامون!

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

میپرسه: 

برنامه شما برای زندگی آیندتون چیه!

میگم:

خب من الان سر کار میرم، موسیقی هم دارم کار میکنم و تصمیم دارم به صورت حرفه ای ادامه بدم.

دکتری هم خب ... قصدش رو دارم تا یکی دو سال دیگه! شایدم بخوام از ایران برم...

میگه: 

با این تفاسیر شما کی به زندگیتون میرسین!؟

میگم:

خب من الان مجردم و همه وقتم مال خودمه و خودم براش تصمیم میگیرم...

میگه:

و وقتی ازدواج کردین چی!؟

میگم:

خب اونموقع هر چی عااااااقااااامون بگن!


:))))))



پی نوشت:

اونم من!!!




  • فریba

نظرات  (۴)

حرف حق زده دیگه!!!آدم اینقد پرمشغله؟والا بخدا. از مشغله هات کم کن به زندگیت برس به حرف آقاتونم گوش بده.
پاسخ:
زندگی من همین مشغله هاست! 

حرف عاقامون روی چشم ماست! امر بفرمایند فقط...!
  • مهـــ شین
  • قرار نبوده رزومه براش رو کنی که چ.... کلاس گذاشتی واسه طرف! بحث یه عمر زندگی می فهمی ؟! آخه من از دست تو چیکار کنم آخرش این غرورت کار دستت میده ( شکلک عصبانی که تو وایبره، سرش و کج گرفته و عصبانیه)
    پاسخ:
    حالا من یه چی گفتم بخندیم!
    تو جدی نگیر!!




  • مهـــ شین
  • منظورم این نبود که.... 
    اصلا یکی نیست بگه به تو چه...
    والا
    پاسخ:
    خب من که گفتم هر چی عاقامون بگن،

    :)) 

    گیر نده دیگه ...!!


    عاقای این خانم!
    زودتر بیا که جات خالیه...
    پاسخ:
    عاقا دارم من مگه؟؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند