گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

783 - کاش...

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

کاش همکارای ما یاد میگرفتند  

تو اتاق با تلفن صحبت نکنند... اونم بلند بلند!!! 

کاش همکارای ما یاد میگرفتند 

با کفش پاشنه بلند سر کار نیان! تق تق تق....!!!




  • فریba

نظرات  (۳)

اونقد  دوس دارم وقتی سرم خلوته همکارا بلند بلند با تلفن صحبت کنن که نگو . اونوقت من مجبور نیستم دو تا گوش دارم دو تا دیگه قرض کنم و کلی تمرکز کنم تا بفهمم موضوعی که همکارم داره درموردش حرف میزنه چیه!!!
مردم از بس اونا پچ پچ حرف زدن و من تمرکز کردم.
تازشم کفشای تق تقی خیلی خوش صدا هستن. ادم اوج زنانگی را در اون صدا حس میکنه. حیف که اونقد بلند قدم که جالب نیس کفش پاشنه بلند بپوشم والا حتما میپوشیدم.
پاسخ:
:)))))
از دست تو لیلا!!! 

تفسیرت از کفش تق تقی و پاشنه بلند خیلی قشنگ بود...

همیشه دیدگاهت متفاوت بود! :))

جواب کامنتت رو ایمیلیدم!



  • مهـــ شین
  • نظر دادن با گوشی خیلی اعصاب خورد کنه :-/ نظر قبلیمو نمیخواستم خصوصی بفرستم :-/
    پاسخ:
    مهم اینه که من بخونم و خوندم! :))


    چه لیلای متبت اندیشی؟!!!

    ولی با مورد اول موافقم که وقتی سر آدم خلوته بلند حرف بزنن که نخواد گوش تیز کنی:)

    پاسخ:
    ای فضول ها!!

    من اصلا دوست ندارم چه یواش و چه بلند کسی صحبت خصوصی کنه! 
    بیرون لطفا!!!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند