گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

784 - مشاوره تحصیلی یا ...!؟

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

زنگ زده و بعد از اینکه خودش رو معرفی میکنه و تشکر میکنه که بهش وقت دادم میگه:

من کارشاسی ارشد مهندسی .... هستم. 

متولد 136... هستم و الان حدودا 4 ساله که استخدام رسمی سازمان ... هستم!

تهران هم زندگی میکنم... 


وسط حرفهاش رو بریدم و گفتم بله در خدمتتون هستم، امرتون!؟


یذره مِن مِن کرد و گفت من میخوام دکتری رشته شما رو شرکت کنم خواستم از شما کمی مشاوره بگیرم!!! 


تو دلم گفتم با این رزومه ای که دادی مطمئنی مشاوره تحصیلی میخوای!؟!؟؟


والا!!!


  • فریba

نظرات  (۲)

بابا معروف شدی رفت:) مطمئنی مشاوره تحصیلی میخواست؟ برای امر خیر نبود؟ من جای تو بودم یه قراره حضوری میذاشتم
پاسخ:
معروف که بوووودم! :))

ملاقات حضوری با یه دهه شصتی!؟؟


مگه دهه شصتیا چشونه به این ماهی!!!حالا اون یکی دو موردیم که ما دیدیم استثنا بودن
پاسخ:
این جرز دیوار رو میبینی؟!؟ به درد اونم نمیخورن! 
خصوصا متولدین 63 تا 65 !!!!

(البته منظورم پسراشونه ها، دختراشوون که مااااهن!!) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند