گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

787 - حکمت خداوند!

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

خداوندا؛ 

حکمتت را شکر!


این حمله رو زیاد شنیدیم و زیاد هم استفاده میکنیم...

من خودم وقتی از این جمله استفاده میکنم که یک اتفاقی تو زندگی من میفته و من اصلا انتظارش رو ندارم و بیشتر در مواقعی که مستاصلم و نمیدونم به خاطر رویدادهای رخ داده چطوری خودم رو آروم کنم پناه میبرم به حکمت خداوندی!

به طور روشن تر بگم وقتایی که در اوج امید برای رسیدن به یکی از اهدافم هستم و بطور ناگهانی درها به روی من بسته میشه و یا سنگی جلوی پای من گذاشته میشه که توان رفع مانع رو ندارم و ... و درمانده و نا امید میمونم که چی شد که اینطوری شد، و چون اصولا ادمی هستم که تو هر شکستی اول خودم رو بررسی میکنم که ببینم کجای کارم اشتباه بوده، برای همین فورا برمیگردم و کنکاش میکنم ببینم کجا کج برداشتم و کجا خطا رفتم. و وقتی نتیجه ای نمیگیرم... بهم میریزم... وقتی نمیفهمم کجای کار لنگ میزده، ذهنم آشفته میشه! و اینجاست که فقط یه چیزی میتونه منو اروم کنه و اونم اینه که بگم: لابد حکمتی توش بوده!

ولی باز یه جای دلم میگه خب چه حکمتی!؟ چرا من نمیفهمم!!! 


این اتفاقات اخیر رو هم من نتونستم باهاش کنار بیام و دلیلی براش پیدا کنم.. برای همین میگم:

خدایا لابد حکمتی توش بوده که من نمیدونم! 


:-|



  • فریba

نظرات  (۲)

خدا گر ز حکمت ببندد دری 
ز رحمت زند قفل محکم تری


پاسخ:
بله البته!
اگر بنده ش به زور نخواد اون در رو باز کنه (مثل من!!)


ولی خدایی من اعتقاد دارم به اینکه میگن لابد حکمتی بوده.
بارها و بارها در زندگیم مواقعی پیش اومده که خیلی ناراحت شدم از یه اتفاقی و یا از اتفاق نیوفتادن اتفاقی. بعد از ذشت چند مدت فهمیدم که چه خوب شد اون اتفاق نیوفتاد. یا افتاد.
چند سال بعد با خودت در مورد همین حکمت الان همین حرف رو خواهی زد.
پاسخ:
من هم اعتقاد دارم.. 
ولی خب صبر ندارم!! 

خیلی دوست دارم حکن این اتفاق رو زودتر بفهمم تا کمی ذهنم از اشفتگی نجات پیدا کنه!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند