گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

789 - عطر

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ

رفتم فروشگاه عطر فاطیما، خواستم یه عطر کوچیک جیبی بخرم که همیشه همراه باشه. 

فروشنده مخ من رو زد، سه تا عطر 35 میلی ازش خریدم!!! هر شیشه 50 هزار تومن! البته به من برای هر کدوم 10 هزار تومن تخفیف داد. 

عطر ایفوریا رو که داشتم قبلا و چون خیلی بوش رو دوست داشتم خریدم مجددا. 

کاپتان بلک رو هم خریدم برای علیرضا. 

عطر جدیدی که تا حالا نداشتم و به پیشنهاد فروشنده خریدمش الین هست. عااالیه. واقعا پیشنهادش فوق العاده بود. یه کارت تخفیف 20 هزار تومنی هم هدیه گرفتم برای خریدهای بعدی. 

کسی اگر میخواد عطر خوب و ماندگار بخره بگه هم بهش ادرس بدم هم کارتمو بدم بره تخفیف بگیره. 



پی نوشت: 

با اینکه معتقدم ادم همیشه باید از یه عطر استفاده کنه تا یک عطر ماندگار از خودش به جا بذاره. ولی خودم همیشه دوست دارم عطرای مختلف رو امتحان کنم. شاید یه وقتی با خودم به اتفاق نظر رسیدم و یک عطری رو به عنوان عطر مخصوص خودم انتخاب کردم. طوریکه هر کی هر جا بوش رو حس کرد یاد من بیفته و بگه اااا فریبااااا.... :)


  • فریba

نظرات  (۷)

پستت رو داغه داغ خوندم.
کارتو نگهدار خواسم عطر بخرم بهت خبر میدم.
پاسخ:
نسوختی!؟ 

چشم حتما. فقط خریدت باید بالای 80 تومن باشه ها!!


  • مهـــ شین
  • خوس به حالتون که میتونید عطر بزنید :-(
    پاسخ:
    چرا؟
    مگه تو نمیتونی!؟


  • مهـــ شین
  • نه نفسم میگیره :-(
    پاسخ:
    آخی چه بد... 


    می‌شه اسم عطر آخری رو به انگلیسی بنویسین و آدرسم بدین؟! آخه هر جایی نمیشه عطر خرید :)
    می‌شه اسم عطر آخری رو به انگلیسی بنویسین و آدرسم بدین؟! آخه هر جایی نمیشه عطر خرید :)
    پاسخ:
    کامنت گذاشتم برات. 


    یا خدااااااااااااااا
    80 هزار تومان عطر بخرم؟!!!

    پاسخ:
    خب تا یسال داریش دیگه!
    میشه ماهی 10 هزار تومن!
     خوبه دیگه!

    بله!البته یه سال 10 هزار تومان میشه 120 هزار!
    پاسخ:
    سخت نگیر لیلا!

    در لحظه خوش باش!
    حتی با ماهی 10 هزار تومن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند