گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

799 - در جست و جوی علم!

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

یه بنده خدایی از نروژ!!!!!! به من ایمیل داده که داره روی زلزله بم و زرند کرمان کار میکنه!!!!!!!! و در جست و جوهای اینترنتی اش برخورد به مقالات منتشر شده از یکی از بچه های دانشکده ما!!! و هر چی به اون بچه ایمیل داده جوابی ازش نگرفته! باز گشته و گشته و گشته تا رسیده به من! 

حالا اینکه چطوری و از چه طریق از اون رسیده به ایمیل من خودم هم موندم! البته حدس میزنم از طریق وبلاگ علمی که دارم رسیده باشه بهم!

حالا عز و جز و التماس که تروخدااااا داده هایی که ایشون استفاده کرده و مقاله هاش رو به ما بدین! ما میخوایم کار کنیم. 

منم که اصلا حوصله چنین کاری رو نداشتم، جواب دادم که من و ایشون هر دو فارغ التحصیل شده ایم و ارتباطی با هم نداریم و شرمنده و .... 

ایشون هم نه گذاشت و نه برداشت خیلی محتاطانه و در لفافه به من گفت شما ایرانیا تو علم خسیسید و نمیخواید کمک کنید و ....  

اینجوری بود که من""عرق"" ملی ام گل کرد و تو رودربایستی موندم که یه خارجی از ما دیتا خواسته و ما برای حفظ آبروی ایران عزیزمون هم که شده باید بگردیم از زیر سنگ هم شده این اقای هم دانشکده ای رو پیدا کنیم، لذا از اساتید و همکاران موبایل طرف رو پیدا کردم و زنگ زدم بهش!

که عاقاااا بیا یه خارجی کارت رو پسندیده... دیدم آقا در کمال پر رویی گفت اره بابا دیدم ایمیلشووووو!! 

گفتم دیدی و یه جواب بهش ندادی بدبختو؟؟؟ تو اگه بدونی در عرض سه روز به من 11 بار ایمیل داده!

گفت باشه دارم براش داده ها رو جمع اوری میکنم میفرستم تا هفته بعد! 

گفتم پس من بهش ایمیل میدم که شما داده ها رو میفرستی دیگه!!!! 

منم در کمال خوشحالی و غرور به ایشون ایمیل دادم که صاحب اثر رو پیدا کردم و داره داده ها رو براتون فراهم میکنه!!!!! میفرسته براتون... 

اوشون هم کلللی خوشحال و تشکر و عذرخواهی و ... 


یه ده روزی گذشته از اون روز! 

دوباره ایمیل داده فریبای عزیز میشه شماره تماس اون اقا رو به من بدی!؟ نفرستاد برای من چیزی که!!! 


عجب گیریه!

میخوام بهش بگم عزیز دل برااااادر به خدا تو پایان نامه ما ایرانیا هیچی ی ی در نمیاد! هیچی ی! 

به جون تو!!! 

بیخیال شو!!!


حالا هی بگین خارجیا چرا پیشرفته ند!


من یه ایمیل میزنم به یه پروفسور خارجی! فرداش جوابش رو ایمیلمه. 

یا مثلا مشکلات نرم افزاریمو با سایت های پشتیبانشون در میون میذارم، اونقدر پیگیری میکنند تا آدم به غلط کردن میفته!! 


حالا این بچه ...زو! واسه ما میاد کلاس میذاره سه هفته گذشته هنوز یه جواب به ایمیل این بنده خدا نداده!


عکّــــه هی!


  • فریba

نظرات  (۱)

فک کرده مام مثل خودشون اینهمه انگیزه و پشتکار داریم!!!

عجب پژوهشگر جسوری؟!!!!!

پاسخ:
والا!

ول نمیکنه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند