گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

805 - کاش خدا هم حرف میزد...

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ

کاش خدا هم بعضی وقتها میومد و دستتو میگرفت و بهت میگفت:

ببین دخترم! 

چرا اینقدر بی تابی!

مگه نسپردیش به من؟

خب تحمل کن! 

صبر کن!

دارم برات روزهای خوبتو میسازم... 

میاد.. میرسه.. 

ولی به وقتش!

فقط دوست دارم به من اعتماد کنی!؟

باشه؟


بعدشم پیشونیتو ببوسه و بره... 


تو هم لبخند بزنی و داد بزنی،

خدااااا ممنون که هستی....


ولی وقتی خدا نیست... رفته... 


:(




  • فریba

نظرات  (۲)

سلام
اگه صدایی شنیدی به منم بگووووو!!!!
خیلی وقته که حس میکنم تنهام گذاشته و رفته!!!!!
تنهایی و تاریکی و نگرانی!!!!
من فک میکنم خدا با ما حرف میزنه فقط تو اون لحظه خاص ممکنه صداشو نشنویم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند