گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

809 - کاش چند تا بودم!

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ

از بعد از تاریخ 17 بهمن ماه، 

زندگی من رنگی دگر به خود گرفته است!


بس سردرگم و سرشلوغ! 


الان که فکر میکنم میبینم چقدررررررر زمان کم دارم!

کاش میشد هر روز من چند روز بود! 

کاش میتونستم نخوابم!!

کاش چند تا بودم... یعنی چند تا فریبا بودم..

اینطوری

یکی رو میفرستادم سر کار! 

یکی رو میفرستادم کلاس موسیقی!

یکی هم میرفت کلاس زبان! 

خودم هم مینشستم تو خونه درس میخوندم و بقیه رو مدیریت میکردم! 


الان که هیچکدوم از اینها ممکن نیست، 

پس باید خر بشم! خر کار! 

این روزها از اون روزهاییه که خیلی دوست دارم، 

هر چند هنوز سردرگمم، 

ولی باید زودتر مدیریت کنم کارامو! 

چون اینطوری فقط دارم وقت تلف میکنم.. 


:)



  • فریba

نظرات  (۲)

یه وقتایی هم میشه بی خیال بعضی از کارها شد
پاسخ:
من همین الانش بیخیال 70 درصد کارایی که باید انجام میدادم و ندادم، شدم!
خلاصه ش شده این!
خیلی خوب میشدهااااااا!!! منم دوست داشتم پیشنهادتو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند