گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

810 - ِDon't bother me!!

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

میگه:

فریبا؟!


میگم:

هوم!


میگه:

چرا وقتی دارم باهات حرف میزنم سرت تو کامپیوتره!؟


میگم:

تو وقتی با من حرف میزنی من سرم تو کامپیوتر نیست! وقتی من سرم تو کامپیوتره تو میای با من حرف میزنی!! 



  • فریba

نظرات  (۱)

تا حالا اینقد قانع نشده بودم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند