گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

811- ویکی پدیا!؟

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

داور مقاله م به یکی از مواد مورد استفاده در کارم گیر داده که ایا واقعا همینطوری هست که شما میگی!؟ اگه هست پس رفرنس معتبر بده!

حالا چیزی که من تو مقاله م بهش اشاره کردم یکی از بدیهیات رشته ماست و اصولا کسی رفرنس نمیده!!! 

ولی این داوره یه جوری نوشته بود تو ارزیابیش که من خودم شک کردم! یکم سرچ و سورچ کردم، ولی جهت اطمینان خاطر به یکی از اساااااتید گراااااام مراجعه کردم و گفتم شما میدونید به چه سنجنده هایی میگن V-H-R!؟ 

یکم نگا نگا کرد و دو ساعت توضیح داد که اینا مطلق نیست و نسبیه و بستگی به کار داره و من اونجا بودم این سنجنده ها اینجوری بود و اینجا بودم اونجوری بود و خلااااصه! حرفهاش که تموم شد گفتم بله فرمایش شما صحیحه ولی ما تعدادی سنجنده داریم که به V-H-R معروفن! یعنی شناخته شده اند! 

دوباره یکم نگا نگا کرد و رفت سراغ سیستمش و سرچ کرد و گفت اها پیدا کردم... اینجا نوشته زیر یک متر میشه V-H-R!! گفتم مطمئنید!؟

میگه آره! 

گفتم میشه رفرنسش رو بدید، 

میگه ایناها تو ویکی پدیا نوشته!!!!! برو تو ویکی پدیا ببین!!!!!!!!!!!!


خدایااا

منو از اینجا ببر.....

:((((((((


تصور کن تو مقاله بیام رفرنس بدم ویکی پدیا!!! عین همون دانشجوی ارشد حقوقی که سایت گوگل رو به عنوان یکی از رفرنس های پایان نامه ش معرفی کرده بود!!!!!!!!!!



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند