گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

836 - حذف شد!

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

--------



  • فریba

نظرات  (۴)

چه هیجان انگیز!!!!نذار روابط شخصی بر روابط کاری تاثیر بذاره.

ولی خارج از روابط کاری تا از دستت بر میاد حالشو بگیر

پاسخ:
خارج از روابط کاری باهاش کاری ندارم، حوصله ش هم ندارم .. 
بعد از 8 ساااال ... ولش کن! :))


به به به این موقعیت پیش اومده!نمیدونم چرا از این موقعیت خیلی خوشم اومد.
یه ضرب المثلیه که میگه :یه سیب رو بیاندازی بالا هزار چرخ میخوره تا میرسه به زمین.
اون موقع که با خط و خش رفت فکر میکردی به یه همچین روزی؟!
یعنی تو فیلما فقط همچین اتفاقایی میوفته....

پاسخ:
لیلا؟؟ 
کجاش خوبه الان این موقعیت؟! 

نگفتی تو باشی چیکار میکنی! 


نوشته هاتون یک ویژگی خاص داره ، ک گذاشتن کامنت و سخت می کنه !
اگر من بودم ، تا زمانی که تو همون جمع بودم به گفت و گوم ادامه می دادم بعدش دیگه بهش فکر نمی کردم

پاسخ:
چه ویژگی خاص!؟ 

منم همین کار رو کردم! :) 


من چیکار میکردم؟ بعد از اون جلسه یه تف میداختم تو صورتش!!! همین
پاسخ:
واقعا!؟ 

ولی من هیچ واکنشی نشون ندادم! انگار نه انگار که یه زمانی بوده و هست! 
حتی وقتی بعد از جلسه من رو به فامیل خطاب کرد، من پرسیدم ببخشید شما!؟؟ :)))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند