گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

845 - همه چی فعلا آرومه!

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

کم کم دارم وارد چهارمین ماه میشم! 

استرسها داره جای خودش رو به یک آرامش نسبی میده! 

نگرانی ها کمتر نشدند! ولی منطقی تر شدند و در جست و جوی راهکار!

....

دارم خودم رو برای یک تغییر مهم تو زندگیم آماده میکنم!

یک تغییر قشنگ ولی پر از مسئولیت و نگرانی و استرس و .... !! 

....

به موقعش مطالب رمز دار رو تکمیل میکنم و بعد از اون یا رمز رو برمیدارم و یا رمز رو اطلاع میدم به دوستان! 


براتون روزهای خوب رو ارزو میکنم، شما هم همینکار رو بکنید! :))



  • فریba

نظرات  (۱)

ایشاالله موفق میشی
پاسخ:
امید به خدا... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند