گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

850 - متاهلی!

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

کلی حرف دارم برای گفتن!

ولی دستم به نوشتن نمیره،

از روزهای آشنایی مون، از حرفهامون، از حس هامون،

از نامزدی، از عقد،

از دوران مجری، از متاهل شدن،

 از حس مشترک شدن مسیر زندگی، از حس همسر بودن،

از این روزها، از اون روزها...!

 

همه میپرسن الان که متاهلی چه حسی داری!؟

وقتی بهش فکر میکنم نمیدونم بگم چه حسی دارم! یه چند تا حس با هم که نمیتونی مزه هیچکدومشون رو غالب بدونی! قاطیه فعلا!!

 

تنبل شدم!

خیلی وقته نمینویسم و این خوب نیست!

 

باید فرصت کنم خیلی چیزها رو خیلی حرفها رو خیلی خاطرات رو ثبت کنم.

 

 

این روزها با وجود تمام نگرانی ها و استرس هاش،

ولی روزهای قشنگیه...

دوستش دارم.

:)

 

 

  • فریba

نظرات  (۴)

  • دختر بهارنارنج
  • سلام.
    مریمم.
    از پاییزی تبدیل به بهاری شدم.
    اقا رمز میخوام.
    فریبا بیا بنویس من مردم از کنجکاوی
    پاسخ:
    خیلی کار خوبی کردی. 
    من هر وقت میخوندم مریم پائیزی دلم میگرفت! :)

    دارم میام کم کم! 

    وای مگه وقت میکنم!؟


    عشق قشنگه حتی استرسشم خیلی قشنگه ، ته دل آدم غنج میره:)
    خوشبخت باشی:)
    پاسخ:
    ممنون دوستم. 
    دقیقا همه چیش خیلی قشنگه! :)


  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    منتظر حضوریم

    پاسخ:
    سلام
    دارم ظهور میکنم کم کم :))


    بگو دیگه بگووووو
    پاسخ:
    باشه 
    باشهههه
    تو هم بیا بگو دیگههههه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند