گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

860 - شرحی بر پستها!

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ

دارم از اول آنچه که اتفاق افتاده از اول تا کنون رو مینویسم. 

البته اگر شرح وقایع خوب یادم مونده باشه! 


اول دارم همه ماجرا رو از دید خودم مینویسم، و بعد تو همون پستها دیدگاه آقای همسر رو هم خواهم نوشت! 

خودم وقتی بهش فکر میکنم خیلی خنده م میگیره! :)))))


تا چند جلسه اول دیدگاهها و برداشتهامون متفاوته ولی بعدش دیگه راهمون یکی میشه. 



  • فریba

نظرات  (۱)

ایول عالیه همینجوری بنویس.. 
فریبا بسکه با حال مینویسی منم سر ذوق اوردی کم کم دارم وسوسه میشم اولای اشماییمونو بیام بنویسم البته قبلنا به عنوان خاطره رو کاغذ نوشتم که یادم نره ولی تو وبلاگم فکر خوبیه ادم بنویسه 
پاسخ:
:)))
آره بنویس. خیلی خوبه. بعدها ادم یادش میره چی بوده حیف میشه!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند