گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

871- غیبت تلگرامی!!

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

دارم تو تلگرام با مامانم خاله زنگ بازی درمیاریم! 

خیلی میخندم :)))

الان دارم در مورد مهمونی دیشب حرف میزنم!

چی خوردیم و چی پوشیدم و کی رفتیم و کی اومدیم! 

خیلی با حاله! 

آخه من اینجوری نیستم اصلا! 

مامانم داره کیف میکنه که الان دارم مثل یه دخترررررررر باهاش حرف میزنم!! :))))))



  • فریba

نظرات  (۱)

وای دقیقا :-)  اینو گفتی یاد خودم افتادم.  از وقتی اومدم اینجا قشنگ میشینم با مامانم از این حرفا میزنم و جزییاتم براش میگم اینقدر کیف میکنه  در حالی که قبلنا اصصصلا تو این فاز نبودم :-)  خوشحال میشم از خوشحال شدنش :-)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند