گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

880 - خشم اژدها

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ق.ظ

به آقای همسر میگم من تو این یه سال هنوز نشده عصبانیت تو رو ببینم (البته به جز یه بار که تو جاده یه راننده ریقو باهاش لج کرده بود و از سر راهش کنار نمیرفت!!!!) باید یه کاری کنم عصبانی بشی ببینم چیکار میکنی!!

گفت بهتره اینکار رو نکنی! بهتره بری از اونایی که عصبانیت من رو دیدن بپرسی و دنبال تجربه کردنش نباشی!!! :||| 

گفتم والا از شواهد و قراین معلومه که کسی تا حالا عصبانیتت رو ندیده!!!! من باید تو رو عصبانی کنم ببینم چه شکلی میشی!!!

بعد میپرسم میشه بگی چی تو رو ناراحت میکنه!؟ 

همینجور سقف رو نگاه میکنه و فکر میکنه!!

میگم وایسا خودم چند تا پیشنهاد بدم: 

مثلااااا  سه تارت رو کاملا اتفاقی بشکنم!!!! 

مثلاااا کتابهای موسیقی ات کاملا اتفاقی گم بشه!!!

مثلااااا  یه روز که میخوام برم دانشگاه ماشین رو مستقیم بکوبم به تیر چراغ برق، بعد بهت زنگ بزنم من تصادف کردم، ماشین سر کوچه س، سوئیچش هم توشه! من رفتم دانشگاااااااااه!! :))))

مثلاااااا یه روز صبح که پاشی بری سر کار ببینی هیچی لباس نداری بپوشی! چون من دیروز همه رو گذاشتم تو ماشین لباسشویی، بعد یادم رفته بذارم خشک بشه و همه لباسات خیسن!!!!

مثلاااااا .... 

:))))))))


شما دیگه چه راهکاری به ذهنتون میرسه!؟؟؟



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند