گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

903- دختر بازی

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ق.ظ

عاقا ما نیاز به یک تغییر و تحول اساسی داریم!!

هر چی فکر میکنم هیچی به ذهنم نمیرسه که چطور یه تحول به خودم و زندگیم بدم. 

اول فکر کردم برم مسافرت دیدم تو این سرما کجا بریم. تازه سرما به کنار وسط این همه درس و امتحان و ... عه! 

بعد فکر کردم بیام خونه والدین گرامی که فعلا اومدم و لنگر انداختم یه ده روزی هست!! 

بازم متحول نشدم! 

از بس هوا سرده نمیذاره ادم به برنامه های متحول کنونش برسه. 

اگر راهکاری به ذهنتون میرسه بگین من چکار کنم یک از این خلصه دربیام! 

دارم افسرده میشم کم کم!

.

.

.

راستی 

اصلش میخواستم اینو بگم: 

در راستای خارج از شدن از این حالت، تصمیم گرفتم برم موهامو فر کنم اونم موقت.. نهایتا یه ماه بمونه 

لطفا تجربه هاتون رو با من در میون بگذارین 

چکار کنم چکار نکنم 

ممنونم میشم 

:* :* 




بعدا نوشت: 

چقدر خوبه ما دخترا کلی کار مخصوص خودمون داریم برای سرگرم شدن و متحول شدن! 

خرید لوازم ارایشی 

مو رنگ کردن 

ارایش کردن 

لاک زدن 

لباس های رنگارنگ خریدن 

جوراب های رنگی 

گل سرای رنگی 

بدلیجات 

و کللللللللللللی چیزای دیگه که میتونه سیم ثانیه روحیه مون رو عوض کنه! 


میگم اقایون اینجور مواقع چه میکنند؟!


  • فریba

نظرات  (۲)

وای تو روحت فری دختر بازی چیه 😮😮😮هنگ کردم خوندم 😂😂😂
الان هرکس کلمه خاک برسری سرچ کنه وبلاگ تو میاد 😂😂😂😂😂😂😂😉
پاسخ:
نمیدونم خودمم چرا این اسمو گذاشتم یهو به ذهنم خطوووور کرد 😆😆😆
مسافرت که عااااالیه مخصوصا جنوب که الان هواش محشره البته غیر از خوزستان 😑😑 منظورم کیشی قشمی جایی. حالا اگه ام نشد با کارای کوچیکم میشه حال و هوارو عوض کرد مثلا کتاب باحال بخون یا برو سراغ موسیقی، ساز بزن و... 
به نظرم حالا که هنوز گرفتار بچه مچه نشدی موی فر رو برو تو کارش ولی خب میگن رسیدگی خیییییلی میخواد... 
پاسخ:
قربونت.. فعلا رفتیم تو کار مشهد ایشالله قسمت بشه... 
موی فر دوست دارم ولی میگن وایسا بعد عروسی موهات خراب میشه 😔😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند