گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

904- 40 روووز!

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

رفتیم برا بچه لباس بخریم.. میگم این سایزش خوبه؟ تا عید براش تنگ نمیشه؟ خانومه میگه فکر کردی تا عید چقد دیگه مونده! همش 40 روز دیگه ... یه لحظه فکر کردم هفته بعد عیده!!!!!

.

.

.

میگم من نمیرسم جمع و جور کنم تا عید عروسی بگیرم... خیلی کار داره! میگن اووووووه تا عید میدونی چقدر دیگه مونده؟؟؟؟ 40 روووووز دیگه!!!! یه لحظه فکر کردم یسال دیگه وقت دارم!

:/

  • فریba

نظرات  (۱)

وای فکر کردم بارداری گفتی رفتیم واسه بچه لباس بگیریم😂 😂 😂 😂 
ایشالا به سلامتی و خوشی عروسی کنین 😊😊😊😊😊
پاسخ:
تو روحت با این تفکراتت مردم از خنده 😅😅😅
امیدوارم 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند