گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

909 - مادر

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

دوست دارم قبل از اینکه دیر بشه 

بتونم برای مادرم کاری بکنم

آرزو دارم قبل اینکه مادر تموم بشه 

بتونه از زندگیش لذت ببره 

بتونه شبی رو بدون استرس به خواب بره 

بتونه بدون ناراحتی سر کنه 

دوست دارم 

روزی برسه که مادر بتونه از تمام داشته هاش استفاده کنه 

آرزو دارم روزی برسه 

که مادر حسرت هیچی رو نخوره 

از ته دل از خدا میخوام 

روزی نرسه که من حسرت تمام این ارزوها رو بخورم و تا عمر دارم رنگ ارامش نبینم که چرا مادر رفت و ندید... 



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند