گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

919 - جاااااااااااااااااااااااااری!

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ق.ظ

عاقا من هر رووووووووووووووووز خدا رو بارها شکر میکنم که از خانواده همسر بویژه جاری ها دور هستم! 

عاقا من تو این تعطیلات عید فهمیدم چقدر ساده هستم!

عاقا من تازه فهمیدم با چه ادمهایی طرف هستم! 

عاقا من تازه فهمیدم که به عنوان عروس تازه وارد خانواده دارم چقدر تو چشم جاری های محترم هستم! 

همینطور عادی هم که هستم اونا دارن حرص میخورن! 

عه عاقا آخه چرا!؟؟

والا من تازه واردم!! هنوز راه و چاه حرص دادن رو یاد نگرفتم که! 

اگر یاد بگیرم مثل خودتون باشم که بیچاره اید!! :)))  

ما ماهی یبار در حد دو ساعت همو میبینیم 

بیاید تحمل کنید منو همونجور که من میکنم! 


:)))))))))))



  • فریba

نظرات  (۱)

عه شما که خوب بودین! 
پاسخ:
بالاخره جون به جونمون کنی جاری هستیم و حسووووووود :))))))
تا الان هر چی قیافه گرفتن سر عروسی خودشون رو لو دادن. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند