گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

922 - یه اخلاق گند!

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ

یه اخلاقی که دارم اینه که 

از خیلی سال پیش یاد گرفتم 

هر چی که منو اذیت کنه و ارامش رو ازم بگیره از زندگیم دور کنم! 

حالا اون چی هر چی و چه بسا هر کی میتونه باشه! 

از این توانایی ام گاهی سود بردم و گاهی هم ضرر کردم!

ولی در کل ازش راضی ام. 

خوب بوده تا الان :)


پی نوشت:

اعتراف میکنم در بعضی موارد خیلی ضعیف عمل کردم و اون چی رو خیلی دیر حذف کردم که این خودش یه تجربه س! :)



ادامه نوشت:

چه خوبه که دوباره به وبلاگم برگشتم و فعال شدم. هعیییی حس خوبیه! :)


  • فریba

نظرات  (۲)

منم چندسالی هست اینکارو کردم آدم هرچی بزرگ تر میشه میبینه لازم نیست بعضیا تو زندگیش باشن... منم راضی ام تا الان ولی تعداد حذفیاتم زیاد نیست... 
کیفیت مهم تر از کمیته والا
پاسخ:
دقیقا دنبال جمله اولت میگشتم که به ذهنم نمیرسید!
واقعا بعضی وقتها لازم نیست بعضی تو زندگی آدم باشن!!!!!

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    .
    بلی بلی حس خوبیست نوشتن در وبلاگ خودت. نوشتن درباره افکارت درباره زندگی و تصمیماتی که برایش داری... منم همچنان نوشتن در وبلاگم رو دوست می دارم ... حالم رو خوب می کند بسی
    و
    تبریک، توانایی حذف برهم زدگان آرامش هم چیز فوق العاده ایست. من کمی تا قسمتی از این توانایی برخوردارم. هنووووز حذف روابط و اشخاص مزاحم برایم زمان بر است.
    برقرار بمانی و راضی
    پاسخ:
    سلام 
    سلام 
    خوبیش وقتیه که بعد از سالها میری مطالب گذشته ت رو میخونی و متوجه تغییرات خودت میشی تو افکارت.. بیانت.. آرزوهات و ...! 

    این توانایی کمی تا قسمتی بودنش خوبه نباید خیلی انتحاری عمل کرد! چون بعضی از همین برهم زدگان گاها باید باشن تا ادم قدر بقیه رو بدونه :)))))))
    مانا باشی. 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند