گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

924- جااااااااادوگررررررررر

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ

یکی از آشناها اومده بود تهران خونه بستگانش! 

از بدو ورود به تهران مدام زنگ زنگ که بیا اینجا ببینمت! 

حالا منم خونه و زندگیم رو ول کردم رفتم بست نشستم تو خوابگاه دانشگاه که مثلا هر چی تا الان درس نخوندم این دو ماه مونده به امتحانای پایان ترم بخونم. بجاش اخر هفته با خیال راحت و بی دردسر در خدمت خانواده باشم. 

حالا ایشون هی اصرااار اصراااار که بیا اینجا یه شب پیش ما بمون و جمع خانومانه س و بریم بگردیم و ...

من هر چی میگفتم بابا بخدا درس دارم وقت بشه حتما میام و تعارف ندارم و .. به حرجش نرفت! تا اینکه قول دادم 5 شنبه حتما برم اونجا. 


بگذریم که چقدر اقای همسر غر زد که در طول هفته که میری دانشگاه و اخر هفته هم که با دوستات قرار میذاری پس من چی! :))) 


تو این اوضاع بودیم که یکی از دوستان پیام داد:

+ فریب! شنیدم فلانی اومده تهران؟ خبری ازش داری؟ 

- گفتم بله! ما رو هم نمود از بس گفت بیا ببینمت! 

+ میگه: وای فری نری هااااااااااااااا نری خونه شون هااااااااااا 

- واااااااااا برای چی نرم؟ یه دو ساغت میخوام برم سر بزنم دیگه زشته انقدر زنگ زده! 

+ ولششش کن بهووونه بیار نرووو .. 

- وا خب واس چی؟ 

+ بابا اون جادو گره! همه ازش میترسن! حتما میخواد طلسمت کنه نری هااااااااااا

- برو بابااااا تو همم عه اون به من چیکار داره!

+ اگه باهات کار نداره برای چی انقدر اصرار داره بری خونش؟؟؟ حالا از ما گفتن بود! ببین حالا که میخوای بری.. رفتی چیزی برات اورد نخوری ااا مثلا چائی شربتی چیزی ... نخوری هاااا ... فریبااااااااا


خلاصه ما رفتیم و اونجا یه چای و میوه و بستنی هم خوردیم! 

حالا من هی در حال بررسی شرایطم هستم ببینم ایا طلسم شده ام یا خیر :))))))))))



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند