گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

926 - خااااااااااااااارج

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

من همیشه تو رویاهام تصور میکردم که بزرگ بشم میرم خارج از کشور و ایران نمیمونم!! 

درسته هر چی بزرگتر شدم به رویام نزدیک و نزدیکتر شدم ولی وقتی تصورش میکردم میدیدم خیلی سختمه! دور از خانواده تو مملکت غریب

هر چند هر کی رفته میگه بابا غریب کجا بود انقدر خوش میگذرهههههههههههههههههه

خلاصه که اخرین امیدمون که همانا ادامه تحصیل در مقطع دکتری در خارج از کشور بود با ازدواج کردنمون و قبول شدن دکتری در ایران به کلی پرپر گشت! 

ولی خب این باعث نمیشه که من خارج نرم بازم! 

این بود که توقعم رو از زندگی در خارج به مسافرت به حارج تقلیل دادم! 

حالا چندغاز پول دارم هی دارم بالا پائین میکنم که خب کجا برم چیکار کنم. 

ولی خب هر چی سرچ میکنم میبینم با این پولی که من دارم نمیشه رفت اونجاهایی که من خیلی دوست دارم! اخه من عاشق مناظر طبیعی و جاهای تاریخی ام! 

مثلا عشقمه برم افریقا رو بگردم! یا مصر رو ببینم! یا برم جزایر هاوایی!


بله یه ندایی از درون میگن فعلا این ترم کوفتی دکترات رو جمع کن برو سر زندگیت وقت واسه جهانگردی زیاده! 

بله همیشه حق با ندای درون هست! 

من برم درس بخونم! :/


  • فریba

نظرات  (۱)

والا پول و پله جمع کنی سفر خارجی خیلی بیشتر میچسبه تا زندگی تو خارج.. 
پاسخ:
اره واقعا 
حس میکنم ادم غمباد میگیره! 
البته همش حسه باید تجربه کرد دید! :))))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند