گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

929-صداقت تا چه حد؟

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

پیرو پستهای قبل، دارم به این فکر میکنم که این صداقت مورد نظر رو تا چه حد باید رعایت کرد؟ 

مثلا: 

از یکی خوشم نمیاد و به تلفنهاش جواب نمیدم و باهاش هم تماس نمیگیرم! اتفاقی منو میبینه و میگه عههه چه کم پیدایی؟؟ چرا تلفن جواب نمیدی؟ چرا زنگ نمیزنی؟؟ 

بهش بگم خوشم از ریختت نمیاد؟ :/


یا مثال همون داستان فامیل جن گیر! که من اصلا خوشم نمیومد برم خونشون ببینمش ولی از بس اصرار کرد و التماس من قبول کردم و رفتم دیدمش! 

اگر میخواستم خیلی صادق باشم باید بهش میگفتم ببین خانوم همه میدونند شما اصلا چشم نداری منو ببینی و مدام تو در و همسایه پشت سر من و مامانم داری حرف میزنی الان چی شد که هی دلت برا من تنگ میشه و هی زنگ میزنی منو ببینی؟؟؟ اصلا شاید میخوای یه چیزی به خورد من بدی رابطه من و شوهرم به هم بخوره! اجنه ریختتو ببرن عه دست از سرم بردار دیگه بابا! 


خب اینطوری که فاتحه روابط خونده است که! :/



پس اینگونه است که نتیجه میگیرم صداقت زیادی هم خوب نیست :)))
  • فریba

نظرات  (۱)

به نظر من این دیگه صداقت نیست یه رک گویی بی ادبانه است که به شخصیت آدم لطمه میزنه. ادم در عین حفظ شخصیتش باید صادق باشه صداقت به معنی این نیست که  هررررچی ادم تو دلشه بگه، همین که آدم دروغ نگه خوبه دیگه،  حالا لازم نیست همه چیزو بگه
پاسخ:
بعضی وقتها ادم برای اینکه خودش رو خالی کنه مجبوره هررررررر چی تو دلشه رو بگه و خلاص! :)))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند