گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

930 - فرصت مطالعاتی!

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

صحبت در مورد فرصت مطالعاتی و بورس های پژوهشی دانشگاه بود. 

دوستان در مورد مدت زمان ها و هزینه ها و سختی ها و مزایاش صحبت میکردند. 

به عنوان یه ادم دنیا دیده :)) بهشون توصیه کردم تا مجردند از این فرصت ها استفاده کنند! 

پرسیدند تو نمیری؟ 

گفتم والا چی بگم! خیلی دوست دارم برم ولی فکر نکنم طاقت بیارم! 

میفرمایند: طاقت چی؟ دوری؟؟ 

فرمودم بله خب! حداقل 3 ماه باید همسرمو بذارم برررم خااارج! دلم تنگ میشه خب!! 

غش غش میخندن و میگن وااااااااااای چه بت نمیااااااااااد!! :؟ :/ 

واقعا دوستان چی فکر کردن در مورد من؟؟ خبر ندارن همسر محترم الان دو روزه رفته ماموریت من دارم پر پر میزنم از غم دوری!! 

والا! 

:/



  • فریba

نظرات  (۱)

دوستات راست میگن بهت نمیاد 😅😅😅😅
بسوزه پدر عاشقی😆😆😁😁😁
پاسخ:
ههههههههههه
والا که به جفتمون نمیاد! دوستای اونم بهش همینو میگن! 
کی خبر داره از دل ما :)))))))))))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند