گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

934 - ماه خدا

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ

ماه رمضون رو دوست دارم

با اینکه نمیتونم روزه بگیرم ولی حس و حالش رو دوست دارم. 

مدتهاست (تقریبا یک سالی میشه) یه فکری برای استارت یه گروه خیریه تو ذهنمه ولی از شروعش ترس دارم 

میترسم کسی حمایت نکنه کسی اعتماد نکنه و نتونم به جاییش برسونم 

الان که ماه رمضانه دوباره فکرش اومده به سرم.. هی بالا پائین میکنم 

شروع کنم نکنم.. اعلام کنم نکنم.. 

نمیدونم.. 

کاش میدونستم ایده م میگیره خیلی کارها میشه کرد ولی همیشه شروع یه کار بزرگ سخته! 

دارم فکر میکنم.. 



  • فریba

نظرات  (۳)

میشه در موردش بیشتر توضبح بدی؟
اگه کمکی از دستم بر میاد در خدمتم
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون. 
انجام این کار فعلا در محدوده زادگاهم هست.. 
هدف اصلی اینه که بتونیم یه موسسه خیریه راه بندازیم برای انجام خیلی از کارها از پرداخت هزینه تحصیل بچه ها گرفته تا کارهای بزرکتر. 
استارت رو میخوایم تو ماه رمضون بزنیم برای تهیه بخشی از مایحتاج زندگی 30 خانواده نیازمند. 
اگر حمایت خوب باشه برنامه های اینده هم قدم قدم اجرا میشه. 


در زمینه طراحی وبلاگی برای خیریه و یا سایتی خواستید من درخدمتم
پاسخ:
انشالله که به مرحله ای برسیم بتونیم از شما کمک بگیریم. ممنونم. 

چرا چیزیت شده خدانکرده؟ 
خب نمیشه اول با یه گروه کوچیک شروع کنی که ببینی اوضاع از چه قراره و بعد وسیعش کنی؟ 
پاسخ:
گشنه م میشه! :))))

یه گروه کوچیکیم الان که میخوایم بزرگتر بشیم ولی اعتماد به نفس نداریم! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند