گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

937 - چگونه اقای همسر را با خود همراه کنیم! :))))

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ق.ظ


امشب ما افطاری دعوت مادر بودیم و همه هم بودن طبق معمول! من عصر به اقای همسر پیام دادم و یاداوری کردم امشب همه باغ دعوتنااا یادت نره!!!!! 

دیدم در کمال خونسری پیام میده عزیزم بابا اینا یکم کار دارن میخوام برم کمکشون شما برو... 

منم گفتم باشه ! منم نمیرم پس! 

جواب میدن: عه! برای چی نری؟ تنها بمونی چیکار؟ برو همه هستن خوش میگذره برو شما ... 

حالا از ایشون اصرار که من کار دارم و شما برو و حالا وقت شد میام و هوا خوبه و همه هستند و خوش میگذره و این تن بمیره و .. 

منم انکار که الا و بلا یا باهم میریم یا منم تنها میشینم تو خونه و نمیرم. 

خلاصه اخرین پیام رو ساعت 7 بهشون دادم که برنامه چی شد؟ ایشون هم مجددا فرمودند من کار دارم ... 

منم بدون هیچ غرولندی گفتم باشه عزیزم پس منم نمیرم و میمونم خونه! خدافظ !!


اینجوری  شد که ساعت 8 اقای همسر پیام دادند اماده ای بریم باغ؟ :)))))))))


  • فریba

نظرات  (۲)

ای کلک ;-);-);-);-)
سلام پانتی هستم مدیر سایت شاناشاپ  
http://shanashop.ir

احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند