گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

943- سر شلوووووغ

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ

از اینکه یهویی یه عالمه کار بریزه سرم وحشت میکنم! 

اگر همشون تو یه راستا باشن مشکلی ندارم، مثلا یهو به من بگن 20 تا مهمون داری و باید براشون تدارک ببینی خب خیلی زیاده ولی مهم اینه که میدونی یه روز کامل باید تو اشپزخونه باشی!

یا مثلا یهو مدیرت بهت میگه تا پس فردا باید این کار و این کار و اون کار رو انجام بدی! در حالیکه خودش هم میدونه من یک ادمم و ربات نیستم که اینهمه کار ررو انجام بدم. ولی بازم میگی عیب نداره همشون تو یه راستاست!

ولی اینکه یهویی مجبور بشی یه مقاله مربوط به درس ترم پیش رو بنویسی و پروژه پایان ترم رو انجام بدی و به پیشنهاد دوستت که میگه بیا یه کاری رو باهم شروع کنیم فکر کنی و برای همکاری با یکی دیگه معرفی بشی و یه پروژه کاری بهت معرفی بشه با وقت بسیار کم (ناشی از توانایی بنده در انجام کار در دیقه 90 بهم پیشنهاد شده!!!!!!!) و در عین حال یهویی بعد کلی گشتن یه خونه عی ی ی مناسب ب پیدا کنی و یهویی مجبور بشی بری کلی خرید کنی و .. و .. و .. و برای تماااااااااااام این کارا فقط ده روز وقت داشته باشی والا کامپیوتر هم باشه هنگ میکنه چه برسه من!


عصر قراره بریم مجددا خونه رو ببینیم. از صابخونه ش خوشم نیومد از اونجایی که تا الان صابخونه هامون ادمایی خوبی بودن اینه که بد عادت شدیم!!! قول داده بود اگر یه زوج جوون برن خونه ش رو اجاره کنند 200 تومن تخفیف بده ولی دیروز با یه قیافه نچسبی گفت خیر همون 1.5 که گفتم!!

املاکیه یواشکی به ما گفت شما بپسندین من درستش میکنم. 

به اقای همسر گفتم من از صابخونه خوشم نیومد حس میکنم ادم گیری باشه. اگر یه قرون از این مبلفی که قول داده بالاتر گفت خونه رو نمیگیری! به درک عمرا مستاجر ساکت و اروم و بی ازاری مثل ما پیدا کنه! والا!!! 

خلاصه عصر تکلیف ما معلوم میشه ایششششششششاللع یا خونه رو مییگرم یا سرچ ها ادامه پیدا خواهد کرد!!!

با وجود وضعیت پروژه های اخر ترم من و این برنامه هایی که دوستانم ردیف کردند من ترجیح میدم این خونه اوکی نشه تا وقت کنم اینا رو درست کنم! والا چه عجله ایه! :/


  • فریba

نظرات  (۱)

سه پلشت آید و زن زاید و مهمان عزیز آید :-/ ایشالا همشون با خیر و خوشی انجام بشن و خیر باشن 
پاسخ:
وای خدا بهترین توصیف بود 
انقد خندیدم که نگوووو :))))))))))))))

انشالله 
با صبوری همه چی حلللل میشه :) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند