گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

945- یه سوال!

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ق.ظ

شما اگر از کسی/کسانی بدتون بیاد! 

ولی به دلایلی نمیتونید باهاشون قطع ارتباط کنید و بااااید باهاشون در ارتباط باشید چکار میکنید!؟ :/



  • فریba

نظرات  (۱)

تا جایی که میشه سعی میکنم فاصلمو باهاشون حفظ کنم و کمتر باهاشون ارتباط داشته باشم و مواقعی که دیگه مجبورم باهاشون ارتباط داشته باشم و ببینمشون سعی میکنم رفتار محترمانه و خنثی باشه... و از قبل به خودم میقبولونم که انتظاری از این آدم یا آدما نباید داشته باشم نباید بزارم کارا و رفتاراشون روی من اثر بذاره و برام مهم باشه... 
پاسخ:
خب پس منم که دارم همینکارو میکنم :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند