گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

946- خونه عشق

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خونه عشق


اولین خونه متاهلی رسمی رو گرفتیم.. تا حالا غیر رسمی بودیم :))) 

هفته پیش یکی از اقوام من رو دید و گفت دیگه جدی جدی تشکیل خانواده دادیاااا.. 

جمله ش خیلی برام جالب بود! 

تا حالا بهش فکر نکرده بودم! 

یه خانواده! 

من الان صاحب یک خانواده شدم!

من زن این خونه ام و همسر جان مرد این خونه! 

یه خونواده کوشولو! :)

چه حس خوبی! 

و چه وظیفه سنگینی! 



  • فریba

نظرات  (۱)

ای جونم.  خدا این خونواده کوشولو رو حفظ کنه و براهم نگهشون داره و یه ذره بزرگ ترش کنه 🙏 🙏 🙏 😊😊😊
خونتون خیلی باصفاس، چه وی یویی به به... 
پاسخ:
مرسی عزیزززممم :**** 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند