گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

947 - خودم تنها تنها دلم.. :)

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ق.ظ

یجا خوندم: 


یکی از بهترین کارهایی که یک مرد می تواند برای سلامتی اش انجام دهد، ازدواج کردن با یک زن است!

در حالی که یکی از بهترین کارهایی که یک زن می تواند در این راه انجام دهد، تقویت روابطش با دوستان هم جنس اش است!!


واقعا همینطوره! من خودم شخصا بعضی وقتهایی که با دوستام حرف میزنم یا باهاشون وقت میگذرونم از وقتهایی که حتی با همسرم هم میگذرونم لذا بخش تره! درددلها، مشورتها، شوخی ها، حرفهای در گوشی و خیلی چیزای دیگه بین ما دخترا هست که هرگز این حال رو با همسر و حتی خانوادمون هم نمیتونیم داشته باشیم..

ولی 

به نظرم 

هر چی ادم بزرگتر میشه، مستقل تر میشه، خودش دارای خانواده میشه .. شرایط دوستها هم انگار باید عوض بشه!

انگار هر دوره یه دوست واقعی برای ادم میتونه وجود داشته باشه، که ممکنه تو یه دوره دیگه وجود نداشته باشه! 

فکر میکنم برای دوران متاهلیم هم باید بگردم دوستای جدید پیدا کنم! 

دوستایی که با وجود تمام مشغله هاشون بتونن برات وقت بذارن! یا بهتره بگم بخوان که برات وقت بذارن! 


گاهی وقتها باید ادمهای اطراف رو ارزیابی کرد! باید دید بود و نبودشون چقدر ممکنه تو زندگیت تاثیر داشته باشه! اگر دیدی تاثیر مثبتشون نسبت به نبودشون برتری نداره بهتره حذف بشن! 

گاهی تنها بودن با ارزش تر از گذروندن با ادمهایی هست که هر چی منتظر میمونی برات یه وقت ملاقات خالی کنن ولی هرگز وقت نمیکنند! :)


از اینکه دوستای قدیمی ام رو کنار بذارم حس خوبی ندارم.. ولی از اینکه باشن و نداشته باشمشون حس بدی دارم! 



  • فریba

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    این حس بد رو منم تجربه کردم
    البته برعکس... خوو دوستانی دارم که متاهل شدند و البته مادر و
    ابتدا که خیلی کم و الان یه کم بیشتر رابطه داریم. گویا مسایل مورد علاقه با تغییر موقعیت عوض می شود.
    حالا یعنی فریبای متاهل خانه دار! با یه همطاف مجرد، دوست نمی شود (صرفا برای دریافت رمز ^_^)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند