گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

949 - سلیقه

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ق.ظ

توی این خریدایی که میرفتیم 

هم مادر و همسر من رو همراهی میکردند، و هم اینکه عکسهای بعضی چیزها رو تو تلگرام برای دوستام میفرستادم تا نظرشون رو بگن. 

یک چیزی که من متوجه شدم این بود که سلیقه من کلااااااااااا با همشون متفاوت بود!!! 

یه چیزی من میپسندیدم و خیلی خوشم میاد بقیه میگفتن عهههه این دیگه چیه بابا!! 

یه چیزی هم که من خیلی بدم میومد و میگفتم عه چقدر زشته همه میگفتن وااای همینو بگیر خیلی قشنگه! 

اخه چرا واقعا! 

به قول همسر سلیقه من یه سلیقه خاصه که همه کسی نمیپسنده! همیشه میگه چیزایی به چشمت میان و میخری که عمرا کسی اصلا ببینه!! 

چنین ادم خاص و خوصی هستیم ما! :) 


سر همین خاص و خوص بودنه که الان یه سری چیزایی که به سلیقه خودم نخریدم رو دوست ندارم! مثلا مبل رفتیم کرم قهوه ای گرفتیم که همه کس پسند باشه! ولی من میخواستم صورتی طوسی سفارش بدم! 

میخواستم روتختی رنگ جیغ سفارش بدم ولی نشد! رفتیم یه منظره بهاری انتخاب کردیم برای روتختی! 

و به همین منوال خیلی خریدای دیگه! 

نمیذارن ادم مدرن خرید کنه دیگه. 

من اصلا از ست کردن خوشم نمیاد! دوست دارم هر چیزی یه رنگ باشه! دوست دارم خونم رنگی رنگی باشه! 

ولی حیف که مردم سلیقه ندارن. :)))

 اونوقت میان میگن خونه نبود که مهدکودک بود! پرده زرد! مبل صورتی! رو بالشی ابی! تخت بنفش! 

والا! :))))))))))))))))))))


  • فریba

نظرات  (۲)

بابا خونه خودتو هرررررر جور که دوست داشتی میخریدی که به دلت بشینه، بقیه هرچی میخوان بگن. 
پاسخ:
اره واقعا راست میگی. الان که یه سری چیزایی که خریدم رو دوست ندارم میگم کاش هر چی خودم دوست داشتم میخریدم. 
ولی یه جاهایی واقعا نمیتونستم نظر مشترک پدر و مادر و همسرم رو نادیده بگیرم. 
اشکال نداره .. کم کم بهشون عادت میکنم! :) 


  • دختر بهارنارنج
  • سلام.
    دقیقا وضع منم همینه. 
    من چیزای گل گلی رنگی رنگی می پسندم. مامانماینا میگن: این برای خونه عروس خوب نیست که. سروسنگین ...

    تا یه جایی با بقیه پیش رفتیم یه جاهایی خودم. دقیق حس تورو دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند