گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

این روزها بیشتر از پیش برای خودم و خودمون متاسف شدم و برای اینکه توی کشورمون به معنای واقعی هیچ قانونی برای دفاع از حقوق شهروندی وجود نداره! الان که من یسری خریدهای نسبتا جزئی (در مقابل خریدهای کلان مثل خرید ماشین و خونه و زمین و ... ) انجام دادم با خودم گفتم ایا واقعا هیچ قانونی برای دفاع از من مشتری وجود نداره؟ مرجعی؟ منبعی؟ بندی؟ ماده ای چیزی؟؟ 


چند نمونه خیلی کوچیکش رو بهتون میگم: 

روتختی سفارش دادم.. برام فرستادن.. پارچه روی تشک با اونی که سفارش دادیم فرق میکنه! زنگ میزنم میگم چرا فرق میکنه میگه ببخشید این پارچمون تموم شد یه طرح دیگه استفاده کردیم!! خیلی قشنگه که! دوست ندارین؟ خب بیاین عوض کنین یه طرح دیگه ببرین!

شما جای من بودین چکار میکردین؟  خدائی حوصلتون میشد بعد این همه معطلی کار رو پس بفرستین و بگین یه طرح دیگه بزن؟ 


ظرف ارکوپال سفارش دادم، برام فرستادن با ده روز تاخیر میبینم گلهای یه دستش با یه دست دیگه با هم فرق میکنه!!! 

بهش زنگ زدم میگم همه رو پس میفرستم و زحمت بکشید پول من رو پس بدید نخواستیم بابا!

کلی عز و التماس و عذرخواهی که ببخشید. قول میدیم براتون جابجاش کنیم.


سرویس اشپزخونه م که اوردن (تازه با کلی منت که از همه جا ارزونتره و به این قیمت هیچ جا پیدا نمیکنی، دیروز تو یه فروشگاه دیدم 100 تومن ارزونتر!!!!) وقتی بازش کردم دیدم چند تیکه ش انگار ضربه خورده شکستگی داره! بهش زنگ میزنم میگم اینهمه منت سر من گذاشتی سر جنس و کیفیت این محصول این بود وضعش؟ عذر خواهی میکنه میگه احتمالا موقع جابجایی ضربه دیده. من قول میدم یه سالمش رو براتون بفرستم!!! 


دیروز مبلمون رو اوردن. با کلی سلام و صلوات و خواهر گلم و خواهر گلم! 

بازشون کردم میبینم عهههه من که این رنگی نخواستم! عههههههههه این چرا اینجاش خط افتده؟؟؟ عهه چرا اینجاش سیاه شده؟؟ این چیه برای من فرستادین اخه!! 

امروز رفتم بازار مبل در مغازه یارو شستمش گذاشتم رو همون مبل های تو ویترینش!  مشتری هاش هم پروندم. دمم گرم! 

ایشون هم خیلی بهش برخورده بود میگفت امکان نداره ما طبق سفارشتون فرستادیم و جنس دست دوم نیست و دارید اشتباه میکنید و اجازه بدید بیام فردا منزلتون مبلتون رو ببینم اگر ایرادی بود من درستش میکنم نگران نباشید! 



همه م میگن ببخشید جنس رو مستفیم از انبار فرستادن ما چک نکردیم! 

پس شما این وسط چکاره اید؟ دلالید؟ 

پولتون حلاله الان؟


به نظرتون اینجا اگر خارج از کشور بود به این راحتی میشد سر مردم رو کلاه گذاشت؟ نه انصافا میشد؟ 

خدا لعنتت کنه احمدی نژاد که همه چی زیر سر دولت توئه! 


من الان تنهام و کسی نیست سرش غر بزنم! لذا اگر احیانا به شما هم فحش دادم بهتون برنخوره! همراهی ام کنید لدفا! :(((((

  • فریba

نظرات  (۳)

وای وای وای چه وضعشههههههه. عح اعصاب من خورد شد خدا به داد تو برسه دیگه!! ادم با کلی ذوق خرید مورد نظرشو باز میکنه یهو میبینه عه این که یه چیز دیگه است!!! وای خیلی رو اعصابه. اونم نه یه جنس نه دو جنس.... 
کلاشی محضه، اخه میدونی همه که پیگیری نمیکنن معلوم نیست چند نفر بیخیال پس دادن میشن اینام هرچی رو دوست دارن میندازن بهشون و وسطش یه سودی ام میبرم. گفتی خوبی تهران اینه که خودشون میفرستن در خونه، کاش همین یه خوبی روهم نداشت، تو روحشون عح عح.
پاسخ:
میبینی وضع منو :((((((((
دقیقا یکی میگفت کم پیش میاد کسی حوصله ش باشه بخاطر یه زدگی های کوچیک بخواد یه سرویس رو کلا پس بفرسته. منم گفتم اگر منم که تا قرون اخر پولم رو پس نگیرم ول نمیکنم! 
اعصابم خیلی خورد میشه ولی حداقل خیالم راحته نذاشتم کسی حقمو بخوره. 


  • دختر بهارنارنج
  • عزیزم از مراکز معتبر خرید کن. ما که ازین مشکلا نداشتیم تا الان خداروشکر ^_^
    پاسخ:
    آره راست میگی، نه اینکه من وسایلمو از دستفروش های سر کوچه خریدم اینه که اینجوری شد!!😒😁😁😁
  • دختر بهارنارنج
  • نه / منظورم خارجه بود :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند