گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

972 - نهایت تشابه سلیقه!

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ب.ظ

من چیکار کنم که انقدر همه چیمون با هم فرق میکنه!؟ 

مثلا من یه روز تعطیل همش دوست دارم تو خونه باشم به گل و گیاه برسم، به خونه برسم یا مهمون دعوت کنم یا مهمونی برم! 

اقای همسر از کوچکترین فرصت میخواد استفاده کنه بپره بره تو کوه و کمر! من اصلا حوصله ندارم!! 

به دیرتر از ساعت 6 صبح هم راضی نمیشه و هی میگه لذتش همون صبح زوده و جای پارک دیگه گیر نمیاد و هوا گرم میشه و طلوع رو ببینیم و ...!! 

الانم گیر داده فردا تولدته بیا بریم آهار پاییزش قشنگه! 

برو بابا حال داری! 

صبح جمعه میخوام بخوابم تا لنگ ظهر بعدش هم پاشم کلی گلدونام رو سر و سامون بدم! تازه کلی هم درس دارم نا سلامتی سه هفته دیگه امتحاااان دارم!!

تو این سرما پاشم بیام اهار چی بگم؟ 

البته طبیعت آهار تو پاییز بس دیدنیه هااا 

عکس زیر یه گوشه ای از طبیعت زیبای آهاره که دو سال پیش گرفتم خیلی عااالیه.. ولی انصافا حسش نیست.. 

باز ساعت 9 و 10 بگه بیا بریم یه چیزی! 6 صبح؟؟؟؟ :////


* عکس رو چون برای کانال و اینستا آماده کرده بودم لذا اسم و فامیلم رو روش زدم که ازش سو استفاده نشه، و بنا بر مصلحت فامیلم رو خط زدم :)) 

  • فریba

نظرات  (۱)

ضمن عرض تبررررررریک تولددددددددددت :-* :-*. ما برعکسیم همسر میخواد روزای تعطیل استراحت کنه و میگه به کارای عقب مونده برسیم من میگم بریم بیرون :-////
پاسخ:
خب راست میگه دیگه بنده خدا 
کل هفته بیرونه یه اخر هفته میخواد خونه استراحت کنه! 
یکی نیست به من بگه تو که کل هفته نشستی تو خونه چرا اخر هفته میخوای به خونه برسی و بازم بمونی تو خونه!!! :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند