گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

988 - کار

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

تصمیم گرفتم برم دنبال کار 

از تاریخ استعفای رسمی ام تقریبا یکسالی میگذره هر چند تا سه ماه بعدش همچنان هی منو میخواستند که ایرادات کارشون رو رفع کنم و نیروی جدید رو راه بندازم ولی من تقریبا از همین روزا دیگه رسما سرکار نرفتم.. 

تصور میکنم یه کار تمام وقت پیدا کنم و هر روز ساعت 6 پاشم برم سر کار و عروبها بیام خونه!! خیلی سخته! حوصله ش رو ندارم.. دنبال یه کار نیمه وقتم.. وقتی یه 4-5 سال یه جایی کار کنی و همه چی رو تجربه کنی چیزایی دستت میاد که بعدا شرایطط رو برای رفتن به سراغ یه کار دیگه سخت میکنه. 

مثلا من دنبال یه کاری هستم که هم دوستش داشته باشم و هم حقوقش خوب باشه! پیدا کردن چنین کاری خیلی سخته! اکثر کارا یا حقوقشون خوبه یا کاری مورد علاقته! 

امروز تو چند تا اگهی استخدام گشتم و رزومه فرستادم.. 

نتایج ازمون زبان اخر هفته اعلام میشه.. نمیدونم قبول میشم یا نه! باید از 100 حداقل 65 بیارم .. من سوالات listening رو دو سه تا در میون جواب میدادم چون تا میومدم بفهمم چی میگه رفته بود سوال بعدی! گرامرها بد نبود.. درک مطلب هم تا نیمه رسیدم وقت تمام شد!! نمیدونم چکار کردم.. نتیجه ش خیلی برام مهم نیست چون در هر دو صورت قبولی و عدم قبولی مطلوب منه! قبول بشم شرش کم میشه و مجبور بخونم برای امتجان جامع و قبول هم نشم یه ترم فرصت دارم که برای هر دو شون وقت بذارم و این هم پیشنهاد خوبی میتونه باشه :)


دوستم گیر داده بیا یه کاری رو با هم شروع کنیم سرمایه از من توانایی از تو! در عرض 5 سال میتونه بازدهی خوبی برامون داشته باشه.. هی به زبون بی زبونی میخوام بهش بگم عزیزم بیکار که نیستم برای یه کاری که نمیدونم تهش چی میشه وقت بذارم! شما بیا خیلی شیک و رسمی یه قرارداد بنویس یا برام حقوق تعیین کن یا بنویس که اگر مثلا در فلان بازه زمانی نتیجه ای حاصل نشد جبران وقت هدر داده من رو چجوری میکنی! ولی اصلا نمیگیره! شاید هم میگیره هی خودشو میزنه اون راه! 

والا :/  

  • فریba

نظرات  (۱)

کار تمام وقت پدر دراره واقعا اونم با تاهل...
فکر نکنم کسی باشه که از کار مورد علاقش با حقوق عالی بدش بیاد :-))
از listening متنفرم :-/
والا 😆 😆 😆 احتمالا دوزاریش کجه :-)
پاسخ:
اره واقعا! اصلا چه معنی داره زن بیرون کار کنه ://
گیر نمیاااد گیر نمیااااد :))

عه بمیرن با اون لهجه شون! ادم اصلا نمیفهمه چی میگن! من یه کلمه میفهمیدم همون یه کلمه رو تو هر گزینه ای میدیدم میزدم :)))

اصلا نداره که بخواد کچ باشه یا راست! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند