گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

990- چی بگم!

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

پیام داد اجازه دارم بیام پی وی؟

گفتم بفرمایید..

- خانم من کارگر یه کارخونه م که 6 ماه یبار بهم حقوق نمیدن.. بچه م یسال و نیمش هست و قلبش از موقع تولد مشکل داشته! الان بابد عمل قلب انجام بده.. دستمون به هیچ جا بند نیست.. 20 میلیون هزینه عملشه ندارم.. روم نمیشه تو چش زنم نگاه کنم.. بچه م طوریش بشه من چکار کنم.. میشه پیام منو تو گروهتون بذارید بلکه فرجی شد بچه م نجات پیدا کرد.. خواهش میکنم.. 



پ.ن: یه گروه خیریه داریم تازه باز کردیم برای جمع اوری کمکهای محدود مثل کفش برای این لباس برای اون.. لوازم مدرسه یه بچه نیازمند.  بخاری برای یه خانواده مستاحر .. یخچال برای یه خانواده که توان مالی ندارند... 

یهو یکی پیام میده میگه بچه م داره میمیره.. تمام عکس پروفایلش هم یه پسر بچه س که گوشه عکسش نوشته خوب میشی بابا!!

خدایا چکار میتونم بکنم؟ دستم به جایی بند نیست! خدایا کمکم کن بتونم بهش کمک کنم راهی بهم نشون بده... :(


  • فریba

نظرات  (۱)

:-((((((
😓😓😢😢😢😢😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند